هوندا e نسل جدید خودروهای الکتریکی هوندا +تصاویر

هوندا به تازگی اطلاعاتی از پروژه آینده خود برای تولید نسل جدید خودروهای الکتریکی منتشر کرد.

هوندا e نسل جدید خودروهای الکتریکی هوندابه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هوندا با تغییر در رویکرد تولید خودرو‌های خود و توسعه هرچه بیشتر اتومبیل‎های الکتریکی این شرکت قصد دارد در چند سال آینده خودرو الکتریکی جدید به نام هوندا e را به مشتریان معرفی کند. هوندا e خودرویی ساده و در عین حال کارآمد برای رانندگی در سطح شهر است.

این خودرو ژاپنی به نوعی اولین خودرو هاچ‌بک الکتریکی دارای پنج درب از شرکت هوندا است. هوندا برای معرفی حدودی ارزیابی واکنش بازار نسبت به خودرو الکتریکی آینده خود نمونه مفهومی و اولیه‌ای از خودرو Honda e را در نمایشگاه خودرویی ژنوا ایتالیا که اسفند ماه سال گذشته برگزار شد، نمایش داد.

هوندا هنوز هیچ اطلاعات مشخص و دقیقی را در مورد این خودرو بیان کرده است و تنها برخی از رسانه‌های محلی ژاپن از توانایی طی مسافتی میزان بیش از ۲۰۰ کیلومتر را تنها با ۸۰ درصد ظرفیت باتری خود دارد. باتری هوندا e با قابلیت‌های خاص خود در هنگام شارژ پس از مدت ۳۰ دقیقه ۸۰ درصد از انرژی از دست رفته خود را بازیابی می‌کند.

هوندا e نسل جدید خودروهای الکتریکی هوندا

داخل هوندا e به زیبایی طراحی شده و دارای امکانات و ویژگی‌های پیشرفته است. جایگذاری دقیق و علمی صندلی‌های در داخل کابین فضایی مناسب و بزرگ را در اختیار راننده و سرنشینان قرار می‌دهد. صندلی‌های این خودرو قابلیت تغییر حالت و زاویه داشته و از حالت صندلی به تخت خواب تبدیل می‌شوند تا در صورت نیاز بتوان به استراحت روی آن‌ها پرداخت.

هوندا e نسل جدید خودروهای الکتریکی هوندا

آینه‌های دیجیتال با امکاناتی پیشرفته و نمایشگر بزرگ در کنسول جلویی خودرو از جمله ویژگی‌های ایمنی و سرگرم کننده هوندا e برای هرچه لذت بخش‌تر کردنه سفر‌های درون شهری و برون شهری برای راننده و سایرب سرنشینان خودرو است. هوندا اعلام کرده است با وجود مشخص نبودن زمان دقیق عرضه رسمی این خودرو تا کنون بیش از ۲۲۰۰۰ سفارش را از اروپا دریافت کرده است. به نظر می‌رسد اولین عرضه این خودرو در اوایل سال ۲۰۲۰ باشد.

هوندا e نسل جدید خودروهای الکتریکی هوندا

هوندا e نسل جدید خودروهای الکتریکی هوندا

هوندا قصد دارد تا سال ۲۰۲۵ میلادی تمامی مدل‌های خودرو‌های تولیدی خود را الکتریکی کند و از همین رو سرمایه گذاری‌های بسیار گسترده‌ای را برای ارتقا فناوری‌های مرتبط با خودرو‌های الکتریکی ر ا انجام داده است.


بیشتر بخوانید: اتحادیه اروپا استفاده از کیت ایمنی در خودروها را ضروری می‌کند


انتهای پیام/

هوندا در آینده تنها خودروهای الکتریکی تولید می‌کند

برچسب ها: خواندنی ، بهترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار