معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: ۴۳۰ فقره تسهیلات مسکن برای استفاده در بافت‌های ناکارآمد به استان ابلاغ شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، رافع ناصری فر معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان با اشاره به ابلاغ ۴۳۰ فقره تسهیلات مسکن برای استفاده در بافت‌های ناکارآمد به استان گفت: این تسهیلات در دو بخش ساخت و اسکان موقت به متقاضیان پرداخت می‌شوند.

ناصری فر با اشاره به اینکه تسهیلات بخش ساخت به سه گروه تعلق می‌گیرد، عنوان کرد: گروه اول به صورت انفرادی به اشخاص، گروه دوم به توسعه گر و انبوه سازانی که صلاحیت حرفه‌ای دارند و گروه سوم انبوه سازانی هستند که از فناوری‌های نوین ساخت استفاده می‌کنند.

وی اضافه کرد: معاون بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی قزوین ادامه داد: مبلغ این تسهیلات ۴۰ میلیون تومان با سود ۹ درصد است که در گروه‌ها و شهر‌های مختلف تا ۵۰، ۶۰ و ۱۰۰ میلیون تومان قابل افزایش نیز هست.

معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان گفت: شکل دیگر این تسهیلات هم به صورت ودیعه مسکن است که برای کسانی که تجمیع پلاک انجام می‌دهند ۱۵ میلیون با نرخ ۹ درصد است.

ناصری فر افزود: با توجه به تسهیلاتی که در این بخش در نظر گرفته شده امیدواریم متقاضیان هر چه زودتر برای دریافت اقدام کنند.

انتهای پیام/ک

پرداخت تسهیلات به متاقضیان ساخت مسکن در بافت فرسوده

برچسب ها: مسکن ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار