مدیر امور نمایشگاه‌های شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت: نمایشگاه مبل در اصفهان با غرفه سازی‌های شکیلی همراه بود که این امر حکایت از احترام‌گذاری آنان به مخاطب خود است.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از واحد رسانه شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، محسن رخشان با اشاره به پایان یافتن نهمین نمایشگاه تخصصی صنایع مبل و دکوراسیون خانگی اصفهان با ارائه منشور صنف و صنعت مبلمان و دکوراسیون کشور اظهار داشت: در این منشور بر مواردی چون تعامل و تعاون، رعایت اصول حرفه‌ای، احترام به حق مالکیت مادی و معنوی، اصالت طراحی، سلامت زیست بوم و پاسداشت آن، توجه به منافع ملی براساس ارزش‌های انسانی، مشتری‌مداری و فروش سالم تأکید شده و به امضای انجمن مبلمان و دکوراسیون کشور و اتحادیه مبل اصفهان رسیده است.
وی اضافه کرد: نمایشگاه بهترین فضا و بستر برای این گونه تعاملات صنفی و بررسی میزان عمل به آن است.
مدیر امور نمایشگاه‌های شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با اشاره به نمایشگاه مبل امسال و افزایش حجم دکورسازی و غرفه‌سازی در این نمایشگاه نسبت به تمامی نمایشگاه‌های مشابه کشور بیان داشت: از آنجا که مبل خود یک عامل طراحی دکوراسیون است برخی غرفه‌داران تنها با قرار دادن مبل در یک غرفه، به غرفه آرایی خود اکتفا می‌کنند به همین دلیل در نمایشگاه‌های مبل دیگر استان‌ها، غرفه‌سازی خاصی مشاهده نمی‌شود و این در حالی است که در اصفهان، نمایشگاه مبل با غرفه‌سازی‌های شکیلی همراه است که زیبایی این نمایشگاه را دو چندان می‌کند.
وی با بیان اینکه نمایشگاه مبل به خودی خود جذاب و زیبا است اما غرفه‌سازی یکی از ملاک‌های اعتباربخش به هر نمایشگاه است، افزود: در نظر فعالان حرفه‌ای صنعت نمایشگاهی هر چه غرفه‌سازی یک نمایشگاه بیشتر باشد نشان‌دهنده آن است که غرفه‌داران اهمیت بیشتری برای آن نمایشگاه قائل بوده و حضور در این فضا آن قدر برای آنان مهم بوده است که میلیون‌ها تومان برای این امر هزینه کنند.
رخشان افزود: میزان دکورسازی و غرفه آرایی‌ها در نمایشگاه مبل امسال از سال‌های گذشته نیز بیشتر بود به طوری که بیش از 60 درصد مشارکت کنندگان اقدام به غرفه‌سازی کرده بودند که این امر حکایت از احترام‌گذاری آنان به مخاطب خود دارد.
وی از دیگر ویژگی‌های این نمایشگاه به پراکندگی استانی آن اشاره کرد و اظهار داشت: حضور تولیدکنندگان صنعت مبل از استان‌های پیشتاز این صنعت کشور، در نمایشگاه امسال قابل‌ توجه بود.
مدیر امور نمایشگاه‌های شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اضافه کرد: چندین برند معتبر کشور در زمینه مبلمان اداری نیز برای نخستین بار در زمینه مبلمان خانگی و دکوراسیون داخلی حضور خود را در یک نمایشگاه تجربه کرده و برای این امر نمایشگاه اصفهان را انتخاب کردند.
وی به استقبال فراوان خانواده‌ها از این نمایشگاه نیز اشاره داشت و گفت: امیدواریم شرکت‌کنندگان به اهداف مدنظر خود از حضور در این نمایشگاه دست یافته باشند. /ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.