مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری کرمانشاه گفت : معاونت اجتماعی یکی از اثرگذارترین بخش‌های پلیس است .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،سعیده فهیم مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه گفت : معاونت اجتماعی نیروی انتظامی یکی از مهمترین و اثرگذارترین بخش‌های پلیس است که نقش مهمی در تعامل میان این ارگان و آحاد مختلف جامعه دارد.

وی با حضور در معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان و در دیدار با معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه گفت : نقش و اهمیت این معاونت امروز بر کسی پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه پلیس بنا بر وظایف ذاتی خود بیشترین حضور را میان مردم دارد، گفت: معاونت اجتماعی به عنوان یک رابط این تعامل را به شکل منجسم برقرار و خدمات ارائه شده از سوی ماموران انتظامی را برای جامعه بازگو و در عین حال دغدغه‌های مردمی را نیز به مسئولان و فرماندهان انتظامی در شکل‌های مختلف انتقال می‌دهد.

فهیم ادامه داد: معاونت اجتماعی به واسطه استقرار ادارات مختلف در آن با گروه‌های مختلف جامعه نظیر خبرنگاران، هنرمندان، آموزش و پرورش و بسیاری از دستگاه‌های اجرایی دیگر ارتباط مستقیم دارد که این ارتباط دو سویه منجر به برقراری تعامل و در نهایت ارتقاء امنیت اجتماعی می‌شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از دیدار با مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه، گفت: این معاونت در واقع رابط بین مردم و پلیس است، به گونه‌ای که امکان انتقال خواسته‌های مردمی به فرماندهان انتظامی و همچنین اقدامات انجام شده توسط ماموران که در راستای امنیت بخشی به شهروندان صورت گرفته را فراهم می‌کند.

محمدرضا آمویی افزود: امروز پلیس به عنوان حافظ نظم و امنیت در جامعه بیشترین تعامل را با شهروندان دارد از این رو تلاش می‌کند با اطلاع رسانی دقیق و به موقع از حوادث انتظامی جلوی شایعه پراکنی در جامعه را بگیرد.

وی گفت: برقراری تعامل سازنده با اقشار و گروه‌های مختلف مردم و ادارات و دستگاه دولتی از مهمترین اهدافی است که در مجموعه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه دنبال می‌شود .

 

 

انتهای پیام/د

معاونت اجتماعی نیروی انتظامی یکی از مهمترین و اثرگذارترین بخش‌های پلیس

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.