معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت : پیش بینی‌های لازم برای برداشت و خرید گندم استان انجام شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،هدایت حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه در نشست کمیسیون خرید گندم استان با اشاره به سیل اخیر و خسارات وارده به کشاورزی استان گفت : با وجود خسارت‌هایی که سیل اخیر به استان به خصوص در بخش کشاورزی وارد کرد، پیش بینی می‌شود بیش از ۶۴۰ هزار تن گندم در استان خریداری شود.

وی گفت : ۸۰ مرکز را برای خرید گندم در نقاط مختلف استان در نظر گرفته ایم که آمادگی خرید گندم را دارند. همچنین ۱۱۷۰ دستگاه کمباین برای برداشت به موقع گندم استان استقرار یافته اند.

حاتمی همچنین به ظرفیت‌های استان در تولید کلزا اشاره کرد و افزود: برابر پیش بینی‌های صورت گرفته امسال باید ۲۵ هزار تن کلزا از مزارع استان برداشت شود.

معاون استاندار کرمانشاه گفت: نظارت بر نحوه خرید گندم و کلزا در مراکز خرید برای ما اهمیت دارد و به همین منظور از فرمانداری‌ها خواسته ایم با تعیین نمایندگانی بر مراکز خرید نظارت کافی را داشته باشند.

وی در خصوص تمهیدات اندیشیده شده جهت جلوگیری از آتش سوزی در منابع طبیعی استان نیز گفت: با توجه به بارندگی‌های امسال احتمال آتش سوزی افزایش یافته و به همین منظور عملیات شانه زنی حاشیه راه‌ها و جاده‌ها برای جلوگیری از آتش سوزی‌های احتمالی توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در حال انجام است .

 

 

انتهای پیام/د

وجود خسارت‌هایی که سیل اخیر به استان وارد کرد

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.