فرماندار شهرستان دشتی گفت: ۲۷۰ طرح عمرانی در این شهرستان عملیاتی شده که تعدادی از این طرح‌ها در هفته دولت و دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالله نادری در نشست با مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان دشتی با اشاره به اجرای طرح‌های انرژی خورشیدی در این شهرستان، بیان کرد: ۷۰ درصد طرح‌های انرژی خورشیدی استان مربوط به این شهرستان است.

وی همچنین با بیان اینکه مجوز فعالیت یک سازمان مردم نهاد دیگر در این شهرستان صادر شده است، افزود: با راه اندازی این سازمان، ۲۱ سازمان مردم نهاد در این شهرستان فعال خواهند بود.

فرماندار دشتی با اشاره به ساخت واحد‌های مسکونی ویژه مددجویان روستایی، عنوان کرد: تا کنون ۲۹ واحد از ۳۱ واحد مسکونی، آماده شده که در اختیار مددجویان قرار خواهد گرفت.

نادری همچنین گفت: پل کاکی به دهستان کبگان در دستور کار است و استاندار پس از بازید ۵۰ میلیارد ریال و اداره کل راه وشهرسازی استان بوشهر نیز ۲۰ میلیارد ریال برای آن اختصاص داده‌اند.

وی همچنین با اشاره به مشکل آب در شهر بادوله، ادامه داد: با تلاش‌های صورت گرفته، اکنون ورودی آب در این شهر از ۵۰۰ متر مکعب به هزار متر مکعب رسیده است.

فرماندار دشتی گفت: سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال نیز در یک سال گذشته به مساجد و حسینیه‌های شهرستان کمک شده است.

انتهای پیام/ک

۷۰ درصد طرح‌های انرژی خورشیدی استان در دشتی اجرا شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.