سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: شاید با اندکی تاخیر ولی به طور حتم پول بازیکنان را پرداخت می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته گذشته بود که مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی، فرزاد حاتمی مهاجم تیمش را بعد از حاشیه‌های فراوان از لیست تیم پارس جنوبی کنار گذاشت. حاتمی نیز اتهاماتی به سرمربی تیمش مطرح کرد که در نهایت تارتار از بازیکن خود در سازمان لیگ شکایت کرد. حالا فرزاد حاتمی یک هفته پس از شکایت تارتار علیه او، در اینستاگرام از مربی خود حلالیت طلبید.

در این خصوص عبدالرحیم خطیب، سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: این که تارتار، حاتمی را حلال می‌کند نمی‌دانم، اما اینکه حاتمی به لیست پارس جنوبی برای ۲ بازی آینده اضافه می‌شود یا نه را باز هم خود تارتار مشخص خواهد کرد. چرا که تارتار سرمربی تیم است و تصمیم آخر را خودش می‌گیرد.

همچنین در چند روز گذشته یکی از اعضای شورای شهر جم از جلسه‌ای بین اعضای این شورا با مسئولان منطقه ویژه پارس جنوبی برای تزریق پول به تیم خبر داده بود که خطیب در این خصوص نیز تصریح کرد: من قبلا هم گفته بودم که پرداخت پول به بازیکنان شاید دیر یا زود شود، اما قطعا پول بچه را پرداخت می‌کنیم.

او اضافه کرد: این جلسه برگزار شده و چیزی که من شنیده ام حاکی از این است که اعضای شورا موافقت مسئولان برای پرداخت هزینه‌ای به عنوان کمک به تیم را دریافت کرده اند.

تیم فوتبال پارس جنوبی در چارچوب رقابت‌های این هفته لیگ برتر روز شنبه در حالی به مصاف تراکتورسازی، یکی از مدعیان کسب سهمیه آسیایی می‌رود، که ماه هاست بازیکنان و کادر فنی این تیم پولی دریافت نکرده اند و کمترین دریافتی را بین تیم‌های لیگ برتری داشته اند.

انتهای پیام/

اظهارات خطیب درباره حواشی اخیر تیم فوتبال پارس جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار