کارشناس فوتبال گفت: اگر باشگاه تراکتورسازی حاشیه‌ها را مدیریت می‌کرد اکنون نتایج بهتری بدست می‌آورد و حداقل در جایگاه سوم قرار می‌گرفت.

اسماعیل حلالی کارشناس فوتبال در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی تیم فوتبال تراکتورسازی برابر تیم فوتبال پارس جنوبی جم اظهار کرد: تراکتورسازی  در صورتی که ۲ بازی باقی مانده اش را پیروز شود شانس کسب سهمیه آسیایی دارد و علاوه بر این باید منتظر لغزش سایر تیم‌ها هم باشد.  

او ادامه داد: تراکتورسازان در بازی با سپیدرود رشت نتوانستند مدیریت کنند و اخراج زود هنگام فروزان سروصدای زیادی کرد و آن‌ها تحت تاثیر جو قرار گرفتند. به هر حال اگر باشگاه تراکتورسازی حاشیه‌ها را مدیریت می‌کرد اکنون نتایج بهتری بدست می‌آورد  و حداقل در جایگاه سوم قرار می‌گرفت. 

حلالی: تراکتورسازی به خوبی حاشیه ها را مدیریت نکرد/  سرخپوشان تبریزی بدون مربی رتبه چهارم را بدست می آورد

تراکتورسازی باید خاطره خوب برای هوادارانش به جا بگذارد 

حلالی بیان کرد: تراکتورسازی آخرین بازی خود را در ورزشگاه خانگی اش برابر تیم پارس جنوبی جم انجام می‌دهد. این تیم تبریزی باید آن قدر قدرتمند ظاهر شود که خاطره خوب برای هواداران خود به جا بگذارد. زنوزی اولین سال بود که مالکیت تراکتورسازی را برعهده داشت و سال سختی را پشت سر گذاشت و با مدیریت بهتر در سال‌های بعد نتایج بهتری می‌گیرند.

کارشناس فوتبال درباره وضعیت تیم پارس جنوبی جم بیان کرد: تیم پارس جنوبی جم در خطر سقوط به لیگ دسته یک قرار ندارد و فقط از بین تیم‌های فوتبال سپیدرود رشت و نفت مسجد سلیمان یکی از این تیم‌ها از گردونه رقابت‌های لیگ برتر حذف می‌شود.

بی پولی منجر به شکست های خانگی پارس جنوبی جم شد 

او ادامه داد: به نظرم تیم پارس جنوبی جم نسبت به سال قبل نتایج خوبی نگرفت و انسجام لازم را نداشتند. به هر حال بی پولی باعث شده بود که این تیم جنوبی امسال به راحتی در خانه خود شکست بخورد. معتقدم مسئولان پارس جنوبی جم در ابتدای فصل جدید باید در یارگیری دقت کنند تا نتایج بهتری در لیگ بگیرند.

تراکتورسازی بدون مربی رتبه چهارم را بدست می آورد 

حلالی درباره وضعیت لیکنز در تراکتورسازی گفت: مسئولان تراکتورسازی به احتمال زیاد قرارداد لیکنز را فسخ می‌کنند. همچنین تراکتورسازی‌ها معلوم نیست بر چه مبنایی مربی جذب می‌کنند و مربی که ۱۰ سال پیش هدایت تیم‌های بزرگی همانند رئال مادرید را برعهده داشت را به خدمت گرفتند. به هر حال فوتبال ۱۰ سال پیش با الان متفاوت است. علاوه بر این تراکتورسازی‌ها مربیان سن بالا به خدمت می‌گیرند که انگیزه لازم را ندارند. به نظرم اگر تراکتورسازی بدون مربی بازی می‌کرد رتبه چهارم را با این بازیکنان خوبی که در اختیار دارد بدست می‌آورد. تراکتورسازان در انتخاب مربی اشتباه می‌کنند و در ابتدا باید مربی خود را انتخاب کنند و بعدبا افکار مربی جدید خود  بازیکن به خدمت بگیرند.

کارشناس فوتبال درباره اینکه علی دایی در بین گزینه‌های هدایت تراکتورسازی است، گفت: من در این مورد نمی‌توانم نظر بدهم  که مدیریت تراکتورسازی به دنبال چه مربی است. دایی جزء مربیان خوب و باسابقه است، اما تراکتورسازی باید براساس اهداف خود مربی به خدمت بگیرد.


بیشتر بخوانید: 

لیکنز: سزاوار باخت برابر ذوب آهن نبودیم/ می‌توانیم سهمیه بگیریم

لیکنز: روز بدی برای فروزان بود/ هدایای زیادی به حریف دادیم

دیدار سرمربی جدید تراکتورسازی با اعضای هیئت مدیره این باشگاه


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار