مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: طرح فرشتگان رحمت هلال احمر همزمان با ماه مبارک رمضان در سراسر این استان اجرایی شده است.

طرح فرشتگان رحمت هلال احمر سیستان و بلوچستان درحال اجراستبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، رسول راشکی مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان اظهار کرد: این طرح با هدف کمک به اقشار بی بضاعت و ترویج فعالیت‌های خیرخواهانه و عام المنفعه در سیستان و بلوچستان اجرایی شده است.

وی ادامه داد: در قالب این طرح توزیع بسته‌های غذایی و غذای گرم بین نیازمندان سیستان و بلوچستان در حال انجام است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان بیان کرد: پایگاه‌های داوطلبی هلال احمر در سراسر استان آماده دریافت کمک‌های مردمی به صورت نقدی و غیرنقدی و بسته بندی این کمک‌ها در قالب سبد‌های غذایی و توزیع آن‌ها در بین نیازمندان است.

راشکی از تداوم خدمات رسانی به سیل زدگان سیستان خبر داد و افزود: نیرو‌های امدادگر این جمعیت از یکم اردیبهشت تاکنون به سه هزار و ۸۰۶ نفر در قالب ۵۰۵ خانوار سیل زده ۱۴ روستای هیرمند خدمات رسانی کردند.

وی ادامه داد: هزار و ۳۴۲ بسته غذایی ۷۲ ساعته، هزار و ۶۴۳ ست بهداشتی به همراه ۱۹ هزار و ۳۰ پرس غذای گرم از یکم اردیبهشت تاکنون بین سیل زدگان هیرمندی توزیع شده است.

وی توزیع ۵۶۷ دستگاه چادر، هزار و ۶۹۶ تخته پتو، ۵۶۹ تخته موکت و پنج هزار و ۹۰۰ کیلوگرم برنج را از دیگر اقلام توزیع شده بین سیل زدگان هیرمند عنوان کرد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان ادامه داد: هم اینک ۱۴۶ تیم عملیاتی جمعیت هلال احمر استان با ۸۱ دستگاه خودرو، چهار فروند قایق و ۲ فروند بالگرد درحال خدمات رسانی به هموطنان درگیر سیلاب هیرمند هستند.

سیستان با پنج شهرستان هیرمند، هامون، نیمروز، زابل و زهک در شمال سیستان و بلوچستان واقع شده است.

انتهای پیام/ع

کمک به سیل زدگان هیرمند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار