رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: اشتغال از جمله مسائلی است که علاوه بر کشور، بنیاد شهید هم از آن متأثر است و از این ضابطه دور نیست.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم انعقاد توافق نامه بنیاد شهید و امور ایثارگران که امروز (سه‌شنبه ۱۷ اردیبهشت ماه با حضور حجت الاسلام سید محمد علی شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، اظهار کرد: انگیزه این جلسه در راستای منویات امام راحل و مقام معظم رهبری و اجرایی کردن قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران و تاکید دولت برای رسیدگی به مشکلات جامعه ایثارگر تشکیل شده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: ایثارگران حق و حقوق بالایی بر گردن آحاد ملت دارند.

وی با بیان اینکه خانواده‌های شهدا در راه اهداف و سربلندی جمهوری اسلامی ایران عزیزانشان را از دست داده‌اند، گفت: ما نسبت به این افراد مدیون هستیم و باید دین خود را ادا کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین شهیدی بیان کرد:  اشتغال از جمله مسائلی است که علاوه بر کشور، بنیاد شهید هم از آن متأثر است و از این ضابطه دور نیست.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: از ابتدای دولت یازدهم، آمار بالای بیکاری را داشتیم و با فعالیت‌هایی که صورت گرفت، تعدادی از افراد شاغل شدند.

وی با بیان اینکه حدود یک هزار نفر از افرد بیکار و دنبال کار هستند، گفت: سال گذشته حدود ۲۴ هزار فرصت شغلی ایجاد شد که ۱۴ هزار مورد آن مربوط به دستگاه‌های دولتی بود.

حجت الاسلام و المسلمین شهیدی تاکید کرد:هدف از امضای این تفاهم نامه، همکاری و تعامل برای انجام وظایفی است که بر عهده داریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار