معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران گفت: ۵۱۵ فرزند یتیم و غیر یتیم کمیته امداد استان تهران بدون حامی هستند.

محمد هادی سیف معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در مجموع ۱۸ هزار و ۷۶۶ فرزند یتیم و غیر یتیم تحت پوشش کمیته امداد تهران هستند.

وی با بیان اینکه ۶۵ هزار و ۵۵۵ نفر از فرزندان تحت پوشش کمیته امداد استان تهران حمایت می‌کنند، افزود: ۵۱۵ فرزند یتیم و غیر یتیم کمیته امداد استان بدون حامی هستند چرا که به تازگی تخت پوشش قرار گرفته اند.

وی گفت: از قبل هیچ یتیم و فرزند محسنین تحت پوششی چشم انتظار حامی نیست تنها افرادی که تازه به جمع خانواده امداد اضافه شده اند منتظر حامی هستند.


بیشتر بخوانید: بیش از ۹ میلیارد زکات جمع آوری شده کمیته امداد استان تهران/ زکات مال و تجاره بیشترین زکات تهرانی‌ها 


معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران ادامه داد: در ایام ماه مبارک رمضان برای فرزندان ایتام و محسنین برنامه‌هایی از جمله سفره‌های اطعام و برنامه‌های شوق دیدار تدارک دیده شده است.

وی گفت: در برنامه‌های شوق دیدار با نظارت امداد حامیان با فرزندان تحت پوشش خود دیدار می‌کنند؛ همچنین در طی این دیدار‌ها مشکلات ایتام و محسنین مورد بررسی قرار می‌گیرد.

سیف با بیان اینکه در طی ماه مبارک رمضان برای جذب حامی در برنامه‌های جشن رمضان، نمایشگاه قرآن، هیئت‌های مذهبی، مساجد، سازمان‌ها و ادارات ثبت می‌کنیم، ادامه داد: در حال حاضر ۶ هزار و ۱۷۴ نفر یتیم و ۱۲ هزار و ۵۹۲ نفر محسنین تحت پوشش کمیته امداد استان تهران هستند.

معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران گفت:تعداد ایام و محسنین ثابت نیست چرا که در این حین بسیاری از خانواده‌ها توانمند شده و از چرخه حمایت خارج می‌شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۳ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
والله همه از خداشونه اينا رو بيارن ولي مشكل اينجاست كه وقتي بزرگ شدن سر و كله پدر و مادر يا خواهر و برادر يا فك و فاميلاي زرنگ بچه پيدا ميشه و اونا رو جذبشون ميكنن و تمام زحمات حاميا به باد ميره
آخرین اخبار