مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: در طرحی مشترک با کمیته امداد امام خمینی(ره) در 22 ایستگاه منتخب مترو طرح اکرام و محسنین با هدف جذب حامی برای افراد بی بضاعت برگزار می شود.

محمد احمدی بافنده مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: در طرحی مشترک با کمیته امداد امام خمینی(ره) در 22 ایستگاه منتخب مترو طرح اکرام و محسنین با هدف جذب حامی برای افراد بی بضاعت برگزار می شود.

وی افزود: برپایی نمایشگاه عکس، پوستر، فضاسازی محیطی و اجرای تواشیح در ایستگاه‌های مترو امام خمینی(ره)، امام حسین(ع) و شادمان نیز همزمان با ماه رمضان بر پا شده است، همچنین ایستگاه هاي تجریش، مصلی امام خمینی(ره)، دروازه دولت، دروازه شمیران، امام حسین (ع)، میدان آزادی، تئاترشهر، نوبنیاد، صادقیه و امام خمینی(ره) از جمله ایستگاه‌های منتخب مترو بوده که تا پایان ماه مبارک رمضان میزبان خیران هستند.

احمدی بافنده در خصوص تسهیل در رفت و آمد بازدید کنندگان نمايشگاه قرآن كريم، اضافه کرد: به منظور سهولت در تردد بازدید کنندگان نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، تا پايان زمان برگزاری نمايشگاه (26 خرداد)، ساعت مسافرگيری در خط 1 و 3 مترو تهران كه در مسیر مصلی بزرگ امام خمینی (ره) قرار دارند، افزايش می یابد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه ساعت پایان کار مترو در روزهای عادی 22:30 است، با هماهنگی‌های صورت گرفته مقرر شد تا یک ساعت و نیم به خدمات‌دهی آن در ایام برپایی نمایشگاه افزوده شود تا بازديدكنندگان بتوانند از این وسیله برای دسترسی به نمايشگاه استفاده كنند.

احمدی بافنده در پایان یادآور شد: فاصله حركت قطارها در خط 1 و 3 مترو تهران حدفاصل ساعت 22:30 تا 24، 20 دقيقه در نظر گرفته شده است و بازديدكنندگان می توانند تا ساعت 24 با آخرین قطارهایی که از دو ایستگاه شهید بهشتی و مصلی عبور می‌کنند به سمت مقصد خود حرکت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار