دادورزی که جهت گرفتن حق شاکی به محل مورد نظر رفته بود به دلیل درگیری شاکی و متشاکی جان خود را از دست داد.

مرگ دادورز به دلیل درگیری شاکی پروندهبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، روز ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری دو نفر از دادورز‌های دادگاه مفتح به همراه شاکی پرونده که یک خانم بود جهت استرداد مبلغ مهریه خود به کلانتری ۱۵۳ شهرک ولیعصر مراجعه کردند.

با توجه به مراجعه شاکی به کلانتری ۱۵۳ شهرک ولیعصر، یکی از نیرو‌های این کلانتری جهت همراهی شاکی و دادورز‌های دادگاه اقدام می‌کند و به همراهشان به محل مورد نظر اعزام می‌شود.

پس از اینکه شاکی به محل مورد نظر می‌رسد با متشاکی به درگیری لفظی و فیزیکی پرداخته و در این زمان از آنجایی که یکی از دادورز‌ها که ۴۰ ساله است و دارای بیماری دیابت از نوع ۲ دارد با مشاهده این مشاجره بی‌هوش شده و از حال می‌رود.

با توجه به حضور ماموران اورژانس در صحنه، بیمار با وجود تلاش ماموران اورژانس در مسیر منتهی به بیمارستان جان خود را از دست می‌دهد.

با حضور بازپرس ویژه قتل دادسرای تهران در محل فوت دادورز دادگاه، در نهایت ۴ نفر از افراد ایجادکننده درگیری (دو نفر آقا و دو نفر خانم) دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به کلانتری منتقل شدند.

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، اخبار جنایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۷ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
واقعا روزگار بدی شده برخی زن ها فقط به فکر سو استفاده از طریق مهریه هستند .مهریه وارد مسیر انحرافی شده و باعث نابودی زندگی مرد های جوان شده .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۱ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
به اونا چه مربوطه اخه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
خب این بنده خداکه چنین مشکلی داشت نمی رفت
آخرین اخبار