استاندار خوزستان از اختصاص ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال با هدف برطرف کردن نقاط حادثه‌خیز خوزستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان در جلسه برگزار شده در سرسرای جلسات استانداری گفت: به صورت سالانه ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار با هدف بهسازی و رفع نقاط حادثه‌خیز جاده‌ای خوزستان به مدت ۵ سال اختصاص می‌یابد.

وی افزود: قسمتی از این اعتبارات به صورت مشارکتی از طریق استان خوزستان و بخشی نیز به وسیله سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور تأمین می‌شود.

شریعتی بیان کرد: سهم اعتبارات مشارکتی خوزستان و سازمان راهداری و حمل و نقل کشور را به ترتیب ۴۰۰ میلیارد ریال و ۶۰۰ میلیارد ریال است.

استاندار خوزستان اظهار داشت: سازمان راهداری و حمل و نقل سالانه یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال دیگر با هدف جبران عقب‌ماندگی موجود به بخش راهداری خوزستان اختصاص می‌دهد.

این مقام مسئول با بیان این‌که اعتبارات فوق باید در مدت زمان ۵ سال اختصاص پیدا کنند عنوان کرد: با این اختصاص بخشی از مشکلات جاده‌های استان خوزستان برطرف می‌شوند.

وی حفظ جان مردم در مسیر‌ها را از اولویت‌های حوزه حمل و نقل استان خوزستان برشمرد و ادامه اد: به این مسئله باید اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم و در راستای کاهش تلفات جاده‌ای نیز باید همکاری بین بخشی ویژه‌ای انجام شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ ن

اختصاص بودجه برای رفع نقاط حادثه خیز خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.