فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت از کشف چند محموله کالای قاچاق به ارزش بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت اظهار کرد: طرح مبارزه با ورود کالای قاچاق برای حمایت از تولیدات داخلی و اشتغال جوانان طی ۲۴ ساعت گذشته در سطح شهر مرودشت اجراشد.

وی افزود: ماموران با هماهنگی مراجع قضائی در یک ایست و بازرسی در محور شیراز به سمت اصفهان، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری موفق شدند از یک دستگاه اتوبوس مقدار ۴۶۲ کیلوگرم گردو خارجی، ۳ دستگاه اسپلیت و ۹۵۰ عدد قوطی پاک کننده بهداشتی به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال برابر نظر کارشناسان کشف کنند.

سرهنگ زراعتیان ادامه داد: در عملیاتی دیگر ماموران پلیس آگاهی یک محل دپو لوازم آرایشی و بهداشتی و خوراکی را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی از آن مکان بازرسی و موفق به کشف ۳ هزار و ۱۷۸ عدد انواع وسایل آرایشی و ۸۱۹ عدد مواد خوراکی قاچاق و بدون مجوز گمرکی به ارزش تقریبی ۵۰۰ میلیون ریال شدند.

رئیس پلیس شهرستان مرودشت با اشاره به اینکه برخورد قاطع پلیس با قاچاق کالا و ارز و جلوگیری از ورود کالا‌های ممنوعه یکی از اولویت‌های اصلی انتظامی شهرستان در سال جاری می‌باشد، تصریح کرد: در مجموع بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در این طرح کشف و ضبط و پس از تشکیل پرونده به مراجع مربوطه ارسال شد.

انتهای پیام/چ

کشف کالای قاچاق در مرودشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.