معاونت علمی سازو کاری را فراهم کرده است که بخش عمده هزینه خرید متقاضیان محصولات به حساب شرکت‌های دانش بنیان واریز شود.

به گزارش  حوزه فن‌آوری‌گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، آشنایی با فرآیند ثبت نام و عضویت شرکت‌های دانش بنیان، آشنایی با فرآیند سفارش و دریافت وام و آشنایی با فرآیند اعتبار سنجی مشتریان و مدارک مورد نیاز از جمله سرفصل‌های مطرح شده در این وبینار است.

مرکز شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان معاونت علمی برای حمایت از تولید کنندگان مواد و قطعات و کالا‌های مصرفی دانش بنیان و کمک به تامین نقدینگی خریداران این نوع محصولات و توسعه بازار کالا‌های دانش بنیان، سازو کاری را فراهم کرده است که بخش عمده هزینه خرید متقاضیان این محصولات به حساب شرکت‌های دانش بنیان واریز و به صورت اقساطی از خریداران دریافت می‌شود.

این تسهیلات به محصولات دانش بنیانی که لیزینگ پذیر نیستند و ماهیت مصرفی دارند تعلق می‌گیرد و تا سقف ۸۰ درصد قرارداد فروش محصول به متقاضیان در قالب تسهیلات پرداخت می‌شود.

نرخ سود موثر برای متقاضیان ۱۶ تا ۱۸ درصد است و هر متقاضی می‌تواند محصولات دانش بنیان در حوزه مواد و قطعات را به صورت اقساطی خریداری کند.

دوره بازپرداخت اصل و سود این تسهیلات حداکثر یکساله است و اقساط در فاصله زمانی هر یک ماه یا هر سه ماه یکبار باید پرداخت شود.

چگونگی ارائه تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان 

برای خرید این نوع محصولات، ابتدا شرکت‌های دانش‌بنیان باید در سامانه hamavari.com محصول خود را ثبت کنند و خریداران و متقاضیان این محصولات نیز درخواست خود را ارسال کنند و پس از تایید مستندات، اعتبار‌سنجی و اخذ تضامین لازم، تسهیلات به حساب شرکت دانش بنیان واریز می‌شود و توسط خریدار بازپرداخت می‌شود.

شرکت‌های دانش‌بنیان و متقاضیان خرید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه استفاده از این تسهیلات باید به سامانه daneshbonyan.ir مراجعه کنند.

برای ثبت نام در این وبینارمتقاضیان می‌توانند به ادرس اینترنتی http://bizservices.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.