رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: دنبال انتخاب سرمربی خارجی برای تیم ملی هستیم اما در این راه موانعی داریم.

تاج: برای انتخاب سرمربی خارجی موانعی داریم/ باید برای هر شرایطی آماده شویمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران درحاشیه مجمع انتخاباتی ریاست هیئت فوتبال قم درباره انتخاب سرمربی جدید تیم ملی بیان کرد:  تلاش می کنیم به سرعت سرمربی تیم ملی را معرفی کنیم. البته موانعی داریم که غیر قابل ذکر هم نیست اما با وجود تمام این موانع مانند بحث ارز و تبادل اسناد مالی، اطلاعاتی که برخی ها به گزینه های مدنظرمان می دهند که کار را پیچیده کرده است داریم. برخی صحبت ها مطرح شده که نمی توانند پول را به سرمربی قبلی تیم ملی انتقال دهند که این بحث ها جانبی است که نمی خواهیم به این بحث ها دامن بزنیم.

او ادامه داد: به زودی سرمربی جدید تیم ملی انتخاب خواهد شد و ما هم مشکل ترانسفر پول را حل می کنیم. از ابتدا هم دنبال انتخاب سرمربی خارجی بودیم اما تاکنون هم هیچ اتفاقی درباره تیم ملی نیفتاده است. فیفادی اول را از دست دادیم . اکنون باید خود را برای بازی دوستانه با سوریه و کره جنوبی آماده کنیم و انشالله این اتفاق رخ می دهد.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره اینکه آیا برای انتخاب سرمربی تیم ملی هم گزینه ایرانی دارد یا خیر، گفت: فوتبال ایران باید آرایش دفاعی به خود بگیرد. 2 روز پیش مدیران 16 باشگاه لیگ برتری را جمع کرده و گفتیم باید محدودیت هایی را قائل شویم و به همین دلیل درباره بازیکن خارجی با مدیران باشگاه ها صحبت کردیم که اگر هم قرار است بازیکن خارجی به ایران می آید کیفیتش از نفرات داخلی بهتر باشد نه اینکه بازیکن خارجی را بیاوریم و دچار مشکل های جدی بشویم.


بیشتر بخوانید: تاج: حمایت از کی‌روش، دفاع از کشور بود/ سرمربی تیم ملی پیش از فینال جام حذفی معرفی می‌شود/ کرانچار برکنار شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار