دوره آموزشی عملیات مشترک «رمضان، گام دوم قیام» در اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان برگزار شد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حجت‌الاسلام رجب‌زاده، استاد حوزه و دانشگاه دوره آموزشی عملیات مشترک «رمضان، گام دوم قیام» که در اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان برگزار شد،گفت: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب بر سپردن کار به دست جوانان مومن انقلابی تاکید دارد و فرموده‌اند باید به جوانان انقلابی اعتماد کرد.

وی افزود: حفظ وحدت امت اسلامی در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب امری ضروری است به گونه‌ای که حتی امام راحل نیز بر اهمیت وحدت تاکید کرده‌اند.

استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: نیاز است نقش ما در راستای حفظ وحدت نقش مثبتی باشد و از نزاع و دو دلی بپرهیزیم تا بتوانیم کار‌ها را به خوبی پیش ببریم.

استاد حوزه و دانشگاه اعلام کرد: دشمنان درصددند خوت و برادری ما را از بین ببرند در حالیکه باید براساس قرآن کریم، دستورات خداوند متعال و دین پیامبر اکرم (ص) پیش برویم و قدر این نعمات را بدانیم.

رجب‌زاده با اشاره به اینکه مسئولان نیز در برابر تحقق بیانیه گام دوم انقلاب وظایفی دارند، یادآور شد: باید دید ما نیز در برابر این مهم چه رسالتی داریم و هر کسی به اندازه خود باید برای تحقق این بیانیه ایفای نقش کند.

انتهای پیام/م

حفظ وحدت امت اسلامی در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب امری ضروری است

 

برچسب ها: اشتغال ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.