یکی از ارکان مهم و تاثیرگذار در بحث رونق تولید آموزش‌های مهارتی است و توسعه و گسترش آموزش‌های مهارتی در سطح استان و کشور است.

 به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان با اعلام این خبر بیان داشت: خوشبختانه در سال گذشته با همت و تلاش همکاران خدوم این اداره کل توانست موفقیت‌های چشمگیری را کسب نماید که از کسب رتبه اول اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان در جشنواره شهید رجایی به عنوان نمونه‌ای از این موفقیت‌ها در سطح استان نام برد.

 سید جمیل احمدی گفت : یکی از ارکان مهم و تاثیرگذار در بحث رونق تولید آموزش‌های مهارتی است و توسعه و گسترش آموزش‌های مهارتی در سطح استان و کشور می‌تواند نقش مهم و بی بدیل در ایجاد اشتغال مولد و پایدار در سطح کشور و کمک به افزایش تولیدات داخلی و تحقق منویات معظم له داشته باشد که می‌طلبد با همت و پشتکار و کوشش بیشتر در راستای تحقق این مهم گام برداریم.

این مقام مسئول افزود: بایدگفتمان مهارت آموزی در سطح استان نهادینه شود و تلاش و جدیت و عزم همگانی در راستای توسعه و اشاعه فرهنگ مهارت آموزی و توجه ویژه به کارآفرینی شکل گیرد.

احمدی از ارائه آموزش‌های مهارتی منطبق با سفارش بازار کار و متناسب با ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های هر منطقه خبر داد و گفت: در سالجاری باید بکوشیم حداقل ۳۰% از حرفه‌های ارائه شده توسط مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای جدید و منطبق با سفارش بازار کار باشد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان خلاقیت و نوآوری در ارائه آموزش‌های مهارتی و استفاده از دانش بروز در این حوزه را یکی از عوامل مهم توسعه آموزش‌های مهارتی خواند و خواستار ارائه پیشنهادات لازم جهت استفاده از این ظرفیت‌ها توسط رؤسای مراکز تابعه و کارکنان مجموعه شد.

در پایان احمدی ابراز امیدواری کرد با تلاش و همت جمعی بتوانیم نقش مهم و تاثیر گذار خود را در تحقق شعار سال را به خوبی ایفاء نمائیم.

گفتنی است اولین جلسه شورای اداری – آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان فردا نیز با دستور کار ارائه برنامه‌های عملیاتی جهت اجراء توسط مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای سطح استان ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/ع

کسب رتبه اول اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان در جشنواره شهید رجایی

برچسب ها: اشتغال ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.