نماینده ولی فقیه در استان کردستان رونق تولید در کشور را نیازمند یک عزم عمومی و ملی عنوان و بر بسیج تمامی ظرفیت ها برای رسیدن به این مهم تاکید کرد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان، آیت الله حسینی شاهرودی در مراسم روز کارگر در کارخانه بارز ضمن تبریک هفته کار و کارگر به همه کارگران و تشکلات کارگری، اظهار داشت: مسئولان و مردم باید با پشتیبانی و کمک همدیگر توسعه و رونق تولید را فراهم نمایند تا بتوانند با هوشیاری از شرایط کنونی تحریم‌ها استفاده کرده و موجبات توسعه و پیشرفت اقتصادی را فراهم کنند.

وی بیان کرد: دشمنان اسلام همیشه سعی بر این داشته‌اند که به مسلمانان ضربه بزنند و جلوی رشد و پیشرفت آنها را بگیرند و هیچ وقت نمی‌خواهند که مسلمانان مستقل و توانمند باشند.

وی گفت: مسلمانان با اتحاد و دست به دست همدیگر دادن باید با استقامت، برنامه‌ریزی و روحیه مجاهدت آمریکا و دشمنان اسلام را دررسیدن به اهدافشان ناامید و شکست دهند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: بر اساس آمارها سال گذشته ذخایر ارزی دلار در دنیا یک سوم کاهش یافته که این مسئله نشان از آگاهی جهان برای مقابله با قدرت افزایی آمریکا در جهان است.

وی یکی از اهداف دشمنان در بحث تحریم کردن جلوگیری از پیشرفت علمی ایران دانست و گفت: با توجه به اینکه سرعت پیشرفت علمی ایران در سطح جهانی بسیار بالاست و قدرت اول نظامی منطقه هستیم شکی وجود ندارد، و در اقتصاد هم دشمنان پیش‌بینی کرده‌اند که تا ۱۰ سال آینده ایران قدرت اول خواهد شد.

آیت الله حسینی شاهرودی با اشاره به فرموده امام خمینی (ره)، گفت: امام فرمودند جنگ برای ما نعمت بود چون ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را شکستیم و این جنگ باعث شد سعی بر قدرتمند کردن نظامی کشور خود داشته باشیم و خود را جز قدرت‌های نظامی دنیا مطرح کنیم.

نماینده ولی فقیه تحریم‌های نفتی بر ضد ایران را فرصتی برای پیشرفت در تولید دانست و گفت: تحریم‌ها کمکی که به ما می‌کند این است که ماده اولیه نفت خام خود را تبدیل به فرآورده‌هایی با ارزش افزوده ایجاد شده کنیم که با این روش هم اشتغال ایجاد شده وهم سطح تولید نیز بالا خواهد رفت.

آیت الله حسینی شاهرودی گفت: ایران کشوری است که مجموعه قدرت از لحاظ علمی، نظامی و اقتصادی را دارا می‌باشد و اگر مدیریت و اعمال حاکمیت در مدیریت قوی‌تر کنیم با برنامه‌ریزی‌های هدفمند می‌توان مشکل اقتصادی و غیره را رفع کرد.

نماینده ولی فقیه گفت: با توجه به ظرفیت موجود و منابع غنی ایران در همه زمینه‌ها، ایران این توانایی را دارد که یکی از قدرتمندترین کشورها از لحاظ اقتصادی باشد و آینده بسیار روشنی در انتظار این کشور باشد.

وی در پایان به ظرفیت کردستان و برخورداری از موقعیت استراتژیکی و منابع غنی و مستعد استان اشاره کرد و گفت: کردستان به دلیل پتانسیل‌های بسیار بالایی که در بخش‌های کشاورزی و اقتصادی دارد با برنامه‌ریزی و تلاش می‌توان مهمترین توسعه در بخش تولید را در این استان و کشور رقم زد.

انتهای پیام/م

 

 

برچسب ها: اشتغال ، رونق تولید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.