نماینده ولی فقیه در استان کردستان از مناطق حاشیه شهر سنندج و اقدامات صورت گرفته برای جلوگیری از وقوع سیلاب احتمالی بازدید کرد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از سنندج ، آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در استان کردستان ظهر امروز همراه با معاون سیاسی و امنیتی استاندار و معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و شماری از مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی از مناطق حاشیه شهر سنندج از جمله منطقه نایسر و گریزه بازدید کرد.

فرماندار شهرستان سنندج در جریان این بازدید با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی ادارات و سازمان‌های متولی امر، گفت: تمامی نیروهای امدادرسان و نیروهای خدماتی شهرداری سنندج هم اکنون به صورت آماده‌باش در سطح شهر حضور دارند.

شهردار سنندج نیز با اشاره به بسیج تمامی امکانات و ظرفیت‌های موجود در راستای خدمت به مردم در صورت وقوع هرگونه حادثه، گفت: انتظار می‌رود که مردم نیز همکاری خوبی را با ما داشته باشند که خوشبختانه تاکنون این مهم به بهترین شکل ممکن انجام شده است.

گفتنی است؛ هم اکنون بارش برف و باران در سراسر استان کردستان همچنان ادامه دارد و شدت بارش‌ها در سنندج باعث آب‌گرفتگی در بعضی از معابر داخل شهر و مناطق حاشیه به اطراف این شهر شده است.

طبق پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان سامانه بارشی فعال از عصر شنبه وارد استان شد و در اثر فعالیت این موج بطور میانگین شاهد 40 تا 60 میلی متر بارندگی خواهیم بود.
این سامانه پرقدرت، رگبار باران، رعد و برق و وزش باد را در پی خواهد داشت و احتمال آبگرفتگی معابر، وقوع سیلاب و طغیان رودخانه ها زیاد است.

انتهای پیام/م

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار