معاون اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه بیت‌المقدس استان کردستان از سیاست‌گذاری برای اعزام ۲۵۰۰ نفر زائر کردستانی به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، فرهاد غلامی معاون اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه بیت‌المقدس استان کردستان از سیاست‌گذاری برای اعزام ۲۵۰۰ نفر زائر کردستانی به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد و گفت: این زائران از تمامی اقشار مردم هستند که از ۲۷ اسفند تا ۱۷ فروردین در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب سفر می‌کنند.

وی افزود: اعضای این کاروان‌ها علاوه بر بازدید از مناطق جنگی جنوب از جبهه‌های نبرد دوران دفاع مقدس در استان‌های کرمانشاه و ایلام نیز بازدید می‌کنند.

غلامی با اشاره به اینکه کردستان قدمگاه شهداست ادامه داد: استان کردستان هم میزبان زائران راهیان نور است و هم اعزام‌کننده زائر به سایر مناطق عملیاتی کشور از جمله مناطق عملیاتی جنوب کشور است.

مسوول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه بیت‌المقدس تصریح کرد: اعزام کاروان راهیان نور اقدامی موثر در انتقال فرهنگ شهادت و ایثار به نسل جوان است و استان کردستان طی سال‌های اخیر گام‌های خوبی در این راستا برداشته است.

غلامی در پایان  از آمادگی استان کردستان برای میزبانی و پذیرایی از زائران اعزامی به مناطق عملیاتی غرب کشور اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه تعداد زائران مناطق راهیان نور غرب کشور طی چند سال اخیر روند رو به رشدی داشته است هر سال ظرفیت‌های اسکان، پذیرایی و یادمان‌ها در استان کردستان را بیشتر می‌کنیم و برنامه‌های ما به صورت مستمر در طول سال ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/م

اعزام کاروان های راهیان نور کردستان  به مناطق عملیاتی جنوب کشور 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.