فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: با شناسایی و متلاشی شدن چهار باند حرفه‌ای سارقان طلای منزل در استان بوشهر ۴ میلیارد و ۶۸۳ میلیون تومان طلای مسروقه کشف شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار خلیل واعظی افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت طلا از منازل در شهر‌های مختلف استان طرح عملیاتی برخورد با سارقان منزل در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان‌های تابعه قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از انجام تحقیقات میدانی و اقدام علمی و اطلاعاتی کاراگاهان پلیس، ۱۴ سارق غیربومی که اعضای چهار باند سرقت طلا از منازل بودند در یک هفته گذشته در عملیات‌های مختلف دستگیر شدند و در این زمینه سه دستگاه خودرو توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: این افراد معمولا در تعطیلات آخر هفته با استفاده از پلاک‌های سرقتی وارد شهر‌های هدف شده، در محل‌های مرفه نشین پس از اطمینان از خالی بودن منزل دست به سرقت طلا، جواهرات و وجه نقد می‌زدند.

سردار واعظی گفت: سارقان تاکنون به ۳۹ فقره سرقت طلا به ارزش ۴ میلیارد و ۶۸۳ میلیون تومان در شهر‌های مختلف استان اعتراف کرده‌اند.

وی تاکید کرد: بهتر است شهروندان، طلا و اموال با ارزش خود را در صندوق امانات بانک‌ها نگهداری کنند، هنگام ترک منزل فردی مورد اعتماد برای مراقبت از منزل در نظر بگیرند و اموال با ارزش از جمله طلاجات را از دسترس سارقان دور نگهدارند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: اطلاع رسانی سریع و به موقع موارد مشکوک از جمله خودرو‌هایی با سرنشینان مشکوک به سامانه ۱۱۰ پلیس کمک بزرگی در پیشگیری از وقوع این سرقت‌ها خواهد کرد.

انتهای پیام/ک

متلاشی شدن چهار باند سرقت طلا از منزل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.