معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: ۲۴۰ هزار دانش آموز در مسابقات قرآنی سطح استان اصفهان و ۹۰۰ هزار نفر دانش آموز در مسابقات فرهنگی و هنری استان شرکت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، رضا دهاقین معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به اجرای طرح‌های گسترده مهارتی و آموزشی در آموزش و پرورش، گفت: سند تحول بنیادین نقشه راه آموزش و پرورش است و این سند، آموزش و پرورش را در مسیر روشن تری قرار می‌دهد و برنامه ریزی مدون و استراتژیک بر اساس آن دارد.

وی ادامه داد: ۲۴۰ هزار دانش آموز در مسابقات قرآنی سطح استان اصفهان و ۹۰۰ هزار نفر دانش آموز در مسابقات فرهنگی و هنری شرکت کردند و ۲ هزار و ۳۰۰ گفتمان نماز در ۵ هزار مدارس برگزار شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اصفهان با تاکید بر اینکه کسی نمی‌تواند منکر اقدامات سازنده و مفید در طرح‌های گسترده مهارتی و آموزشی آموزش و پرورش که با وجود کمبود منابع انسانی، مالی و مادی آموزش و پرورش شود، بیان کرد: همه تلاش معلمان تحصیل دانش آموزان و رسیدن به معنویت که نشان از رخ دادن اتفاقی مهم در آموزش و پرورش است، زیرا معلمان تنها برای تحقق ارزش‌ها تلاش می‌کنند و سرمایه‌های آموزش و پرورش به سرمایه معنوی تبدیل می‌شود.

رضا دهاقین با تاکید براینکه آموزش و پرورش نیاز به نگاه برون سازمانی دارد و برای رسیدن به ارزش‌های معنوی کوتاهی نمی‌شود هرچند نگاه تصمیم گیران تغییر کند، ادامه داد: معلمان سرمایه‌های کشور هستند و دولت و مجلس نسبت به احقاق مطالبات معلمان بی توجه نباشند و در غیر این صورت سرمایع عظیم که پشتوانه نظام و حکومت است را از دست خواهند داد و لذا مسئولان قدر دان معلمانی باشند که با کمتریت انتظارات در حال خدمت به جامعه هستند.

وی در ادامه بیان کرد: دانش آموزان دبیرستان ۱۷ شهریور در بین ۴۱ منطقه استان رتبه برتر را کسب کردند و هنرستان آیت اله طالقانی و دبیرستان مهدوی دانش آموزی نیز رتبه سوم این سنجش را کسب کردند.

انتهای پیام/ی
 


حضور ۹۰۰ هزار دانش آموز در مسابقات فرهنگی و هنری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار