نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت:امروز کشور به حمایت معلمان بیش از هر زمان دیگری نیاز دارد تا بتواند حیله و مکر دشمنان را مانند گذشته خنثی کند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حیدرعلی عابدی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی امروز در مراسم تقدیر از معلمان نمونه استان اصفهان عنوان کرد: در سال‌های گذشته تمام تلاش خودمان را به کار بستیم تا با حمایت از طرح‌های وزارت آموزش و پرورش با همه محدودیت‌ها و مشکلاتی که در بودجه داریم به وظیفه خودمان عمل کنیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مشکلات اقتصادی در آموزش و پرورش بسیار زیاد هستند، اما همه کسانی که در مجلس روزی شاگردان شما بودند بدون نیاز به تجمع با مشکلات شما آشنا هستند، اما فشار‌های اقتصادی که از طرف حکومت‌های جبار و در رأس آن‌ها آمریکا بر کشور ما تحمیل می‌شود فرصت خدمت را از همه گرفته است.

وی ادامه داد: در حال حاضر صادرات نفت ما کمتر از یک میلیون بشکه در روز است که دشمنان تلاش می‌کنند مانع همین هم مقدار صادرات هم بشوند در حالی‌که عربستان با ۳۲ میلیون نفر جمعیت روزی ۹ میلیون بشکه نفت صادر می‌کند.

عابدی خاطرنشان کرد: مشکلات اقتصادی به گونه‌ای نیست که با شعار و وعده‌های دروغین بگوییم قادر به حل مشکلات شما هستیم، امروز کشور به حمایت معلمان بیش از هر زمان دیگری نیاز دارد تا بتواند حیله و مکر دشمنان را مانند گذشته خنثی کند و با حفظ تمامیت کشور و خنثی کردن توطئه‌های دشمن در فصل جدیدی قرار بگیریم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دانش‌آموزان شما مسؤولان آینده کشور هستند و اثر فعالیت‌های شما به طور مستمر در تاریخ بشر خواهد ماند و لحظه‌هایی که در کلاس هستید برای شکل دادن به شخصیت فرزندان و آینده کشور مهم است.

انتهای پیام/م

 

مراسم تقدیر از معلمان نمونه استان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار