هافبک تیم پدیده شهرخودرو گفت: باید با انجام دادن بهترین بازی هایم دین خود را به مردم مشهد ادا کنم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بهنام برزای درباره برتری یک بر صفر تیم فوتبال پدیده شهرخودرو مشهد مقابل سایپا تهران در هفته بیست و هشتم لیگ برتر بیان کرد: شرایط سختی در این بازی داشتیم چراکه سایپا تیم خیلی خوب و قابل احترامی است که بازیکنانش مقابل تیم ما مردانه بازی کردند، اما خدا کمک مان کرد و توانستیم به لطف امام رضا (ع) این بازی را ببریم و سه امتیاز را کسب کنیم.

او درباره نزدیک‌تر شدن پدیده شهرخودرو به کسب سهمیه آسیا بیان کرد: ۲ بازی خیلی سخت پیش رو داریم. به خصوص بازی با سپاهان بسیار دشوار است و از هواداران خوب مشهدی می‌خواهم همچنان تیم را حمایت کنند تا به لطف امام رضا (ع) بتوانیم آسیایی شویم.

هافبک تیم پدیده شهرخودرو درباره نقش این تیم در تعیین قهرمان لیگ برتر اظهار داشت: به این موضوع به هیچ وجه فکر نمی‌کنیم و تنها هدف و تمرکزمان کسب سهمیه آسیا است.

هافبک سابق استقلال درباره جدایی وینفرد شفر از این تیم پس از شکست استقلال برابر پدیده بیان کرد: من در آن بازی تنها برای تیم فعلی ام بازی کردم و پیش از شروع دیدار هم به بچه‌های استقلال گفتم می‌خواهم برای تیمم بهترین بازی را انجام بدهم و اگر اتفاقی افتاد مرا ببخشند. به نظرم هر بازیکنی وظیفه دارد برای تیمش خوب بازی کند. دیگر من نمی‌دانم در باشگاه استقلال چه اتفاقی رخ داد که وینفرد شفر اخراج شد.

او افزود: مهم این است که تیم خودم برای سهمیه می‌جنگد و من هم دینی به مردم مشهد دارم که انشالله آن را ادا کنم.

برزای درباره اینکه وینفرد شفر او را در فهرست خروجی استقلال قرار داده بود، گفت: شفر روز‌های اولی که به استقلال آمد مرا مورد تائید قرار داد و حتی در تماسی تلفنی به من گفت بازی ات را قبول دارم. با وجود مصدومیت بدی که در استقلال با آن مواجه شدم برای این تیم خوب کار کردم، اما در نخستین بازی ام برای این تیم گل زدم و در دیدار‌های پس از آن هم خوب کار کردم، اما متاسفانه بار دیگر آسیب دیدم و از شرایط بازی دور شدم. فکر می‌کنم شفر به همین دلیل مرا از استقلال کنار گذاشت.

انتهای پیام/

اظهارات  بهنام برزای  پس از پیروزی  برابر سایپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار