مامای دیّری به عنوان مامای برتر کشور در حوزه بهداشت انتخاب و از سوی وزیر بهداشت تقدیر شد.

مامای دیّری، مامای برتر کشور در حوزه بهداشت شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر با تبریک موفقیت مامای دیّری به جامعه مامایی این شهرستان افزود: اقدس کاملی مامای شاغل در مرکز خدمات جامع سلامت بردستان به عنوان مامای برتر کشور در حوزه بهداشت معرفی و در آیین تجلیل از ماما نمونه کشور، توسط وزیر بهداشت از وی تقدیر شد.

احمد آخوندی افزود: مامای برتر شهرستان در بین ۲۸ ماما شاغل در شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر و براساس چک‌ لیست  انتخاب و به استان معرفی شد.

وی بیان کرد: در بررسی‌ها و ارزیابی‌های انجام شده توسط رییس مرکز بهداشت استان و کارشناسان مربوطه مامای منتخب دیّر در بین دیگر ماما‌های منتخب استان، امتیاز بیشتر کسب کرده بود و به عنوان مامای نمونه استان به کشور معرفی شد.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر تصریح کرد: نجات مادر باردار در شرایط بحرانی، سنوات خدمتی در مناطق محروم، پایش عملکرد، رضایت ارباب رجوع، پویایی و فعالیت در ارایه خدمات، مهارت بالا، بهبود مستمر کیفیت خدمات، رعایت نظم و انضباط اداری از جمله ویژگی‌های تعریف شده برای مامای نمونه بوده است.

انتهای پیام/م

اقدس کاملی در حوزه بهداشت ماما نمونه کشور شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.