پزشکان بیمارستان پایگاه هوایی بوشهر در اجرای طرح «مردم یاری» خدمات درمانی به ساکنان روستای شیف از توابع شهرستان بوشهر ارائه کردند.

رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) پایگاه هوایی بوشهر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، گفت: گروه درمانی این بیمارستان شامل ۱۵ پزشک متخصص، چهار پزشک عمومی، یک روانشناس و یک ماما از دوم تا پنجم دی در این کار مشارکت داشتند.

                                                         طرح مردم یاری بیمارستان پایگاه هوایی بوشهر در روستای شیف اجرا شد

دکتر محسن نکونام افزود: سه شنبه، ۱۰ پزشک متخصص و چهارشنبه، ۸ پزشک متخصص حضور داشتند؛ همچنین ۳ پزشک، یک ماما و یک روانشناس در هر دو روز به مردم خدمات ارائه دادند.

وی ادامه داد: خدمات عمومی یکشنبه و دوشنبه و خدمات تخصصی سه‌شنبه و چهارشنبه ارائه شد.

رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) بیان داشت: خدمات درمانی که در این چند روز ارائه شد در حوزه خدمات درمانگاهی و سرپایی بود و اگر افرادی نیازمند خدمات بیمارستانی، دندانپزشکی و جراحی باشند، با یک دستگاه اتوبوس به بیمارستان امیرالمومنین (ع) پایگاه هوایی بوشهر انتقال می‌یابند و رایگان معالجه می‌شوند.

دکتر نکونام تصریح کرد:داروی مورد نیاز بیماران هم رایگان در اختیارشان قرار می‌گیرد.

                                                        طرح مردم یاری بیمارستان پایگاه هوایی بوشهر در روستای شیف اجرا شد

فرمانده پایگاه هوایی ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر نیز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، گفت: تلاش می‌کنیم برای هر بیمار در هر منطقه پرونده‌ای تشکیل دهیم تا از نیاز‌های درمانی آن منطقه آگاه شویم و از ظرفیت‌های پایگاه هوایی ارتش برای خدمت رسانی به مردم استفاده کنیم.

سرهنگ خلبان علی اکبر طالب‌زاده با ابراز امیدواری در خصوص اجرای طرح مردم یاری در روستا‌های دیگر، افزود: ۱۹ بهمن همزمان با روز نیروی هوایی این طرح در روستای شورکی اجرا خواهد شد.

                                                        طرح مردم یاری بیمارستان پایگاه هوایی بوشهر در روستای شیف اجرا شد

انتهای پیام/م

کمک پزشکان بیمارستان پایگاه هوایی بوشهر به مردم روستای شیف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.