مسدود شدن حساب ۷۷۰ هزار کاربر متقلب در عنوان Apex Legends

شرکت EA اعلام کرد، حساب ۷۷۰ هزار کاربر متقلب در عنوان Apex Legends مسدود شد.

مسدود شدن حساب ۷۷۰ هزار کاربر متقلب در عنوان Apex Legendsبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت EA جزو شرکت‌های قدیمی سازنده بازی‌های ویدیویی است که فعالیت خود را از سال ۱۹۸۲ و در آمریکا آغاز کرد. در حال حاضر مشهورترین و پرطرفدار‌ترین عنوان این شرکت، سری FIFA است که در سبک ورزشی و شبیه ساز ورزش فوتبال ساخته شده است. اما این شرکت به تازگی عنوان جدید Apex Legends را در بازار عرضه کرده که در سبک اکشن اول شخص و بتل رویال ساخته شده . این عنوان را می‌توان برترین بازی سبک بتل رویال خواند چرا که در این عنوان بسیاری از مشکلات عناوین دیگر سبک بتل رویال رفع شده‌اند.

در این عنوان سلاح‌های متعددی وجود داشته که هر کدام قابلیت خاص خود را دارند و گیمر برای آشنا شدن با ویژگی هر کدام از آن‌ها، باید ساعت‌ها وقت بگذارد. در این عنوان تنها یک نقشه با نام King's Canyon وجود دارد که در آن حداکثر ۶۰ بازیکن می‌توانند به مبارزه با یکدیگر بپردازند. در انتهای بازی گروهی برنده از میدان بیرون خواهد رفت که کار تیمی بهتری انجام داده باشد.

اما در هفته گذشته شرکت EA اعلام کرد، برای جلوگیری و مقابله با تقلب در عنوان Apex Legends فعالیت‌های زیادی داشته است که در پست جدید این شرکت، آمار افرادی که حسابشان به دلیل تقلب و یا دور زدن قوانین بسته شده است، اعلام شد.

بنابر اعلام این شرکت، در حال حاضر ۷۷۰ هزار حساب تنها در پلتفرم کامپیوتر و نیز ۴ هزار حساب به دلیل فروش حساب‌های تقلبی مسدود شده‌اند. این اقدام شرکت EA نشان می‌دهد شرکت مذکور اهمیت زیادی به روش صحیح بازی کردن می‌دهد. از طرفی هم با مسدود کردن حساب‌های متقلب، کاربران برای پیشرفت سریع‌تر در بازی مجبور به پرداخت پول خواهند شد و شرکت EA نمی‌خواهد به دلیل تقلب برخی افراد، این گردش حساب کاهش یابد.

مسدود شدن حساب ۷۷۰ هزار کاربر متقلب در عنوان Apex Legends

همچنین شرکت EA گفت درحال بررسی روش‌های پیشرفته‌تری برای شناسایی متقلب‌هاست و این روش‌ها دائما در حال بروزرسانی هستند، اما شرکت مذکور حرفی از روش ردیابی این افراد نزده است و تصمیم ندارد این روش‌ها را فاش کند. این عنوان از ابتدای ماه تاکنون حدود ۵۰ میلیون کاربر جذب خود کرده است و این تعداد دائما در حال افزایش است. این عنوان هم اکنون برای کنسول‌های PS4 ، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر در دسترس کاربران قرار دارد.


بیشتر بخوانید: بروزرسانی جدید عنوان Ghost Recon Wildlands به زودی منتشر می‌شود


انتهای پیام/

شرکت EA حساب افراد متقلب در عنوان Apex Legends را مسدود کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار