بروزرسانی جدید عنوان Ghost Recon Wildlands به زودی منتشر می‌شود

شرکت یوبیسافت اعلام کرد، قصد انتشار بروزرسانی جدید برای عنوان Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands دارد.

بروزرسانی جدید عنوان Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands به زودی منتشر می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت یوبیسافت یکی از شرکت‌های قدیمی و بسیار پرطرفدار در حوزه ساخت بازی‌های ویدیویی است که عناوین بسیار پرطرفداری نظیر مجموعه فارکرای و مجموعه اساسینز کرید را روانه بازار کرد. یکی دیگر از عناوین بسیار پر طرفدار شرکت یوبیسافت، مجموعه Ghost Recon است که اولین نسخه از آن در سال ۲۰۰۰ روانه بازار شد. تاکنون ۱۴ نسخه از این سری روانه بازار شده است که آخرین نسخه آن با عنوان Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands و در سال ۲۰۱۷ عرضه شد.

یوبیسافت این عنوان را جهان‌باز و با جزییات بسیار دقیق طراحی کرده است. این عنوان دارای دشت‌های بسیار وسیع نمک و جنگ‌های بارانی بسیار جذاب است و می‌توان گفت شرکت یوبیسافت در این زمینه اصلا کم کاری نکرده است. این عنوان به دلیل داشتن داستانی بسیار جذاب و گرافیکی خارق العاده توانست نظر بسیاری از کاربران را جلب خود کند. داستان این عنوان، مبارزه با رئیس توزیع مواد مخدر در سانتابلانکا و نیز تخریب امپراتوری او است.

با وجود گذشت دو سال از انتشار عنوان Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands، توسعه دهنده این عنوان قصد کنار گذاشتن آن را ندارد و قرار است دو ماموریت جدید با بازی جان برنال را به این عنوان اضافه کند. همچنین این بروزرسانی درتاریخ ۲ تا ۵ ماه می‌ منتشر خواهد شد.

بروزرسانی جدید عنوان Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands به زودی منتشر می‌شود

یکی از این دو ماموریت جدیدی که قرار است در بروزرسانی آینده به عنوان Tom Clancy's Ghost Recon Wildland اضافه شود، عملیات اوراکل است. این ماموریت با هدف نجات یک مهندس که توسط Unidad ربوده شده است، طراحی شد. این مهندس از اسرار صنعتی کشور آمریکا آگاهی دارد و به همین دلیل کاربر باید به همراه تیم خود برای نجات او تلاش کند. در این ماموریت شخصیت‌های Bernthal، Cole D و Walker را که رهبری تیم شبح را در اختیار دارند، دیده خواهند شد و در طول داستان بازی باید با این کاراکتر‌ها مبارزه کرد. در صورتی که گیمر ماموریت‌های جدید را به پایان برساند، یک خال کوبی واکر و یک پایان دهنده CQC دریافت خواهند کرد.

بروزرسانی جدید عنوان Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands به زودی منتشر می‌شود

همچنین شرکت یوبیسافت کاربران را به دریافت این بروزرسانی، دعوت کرد و اعلام کرد امکان انتشار DLC نیز برای این عنوان وجود دارد. این عنوان برای کنسول‌های PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر هم اکنون در دسترس است.


بیشتر بخوانید: عنوان Rocket League به فروشگاه اپیک گیمز می‌آید 


انتهای پیام/

بروزرسانی جدید عنوان Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands منتشر خواهد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.