استاندار خراسان جنوبی در شورای اداری استان، معاونان جدیدش را معرفی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، در شورای اداری امروز، ناصر خوش خبر به عنوان معاون سیاسی، امنیتی ، سید کمال الدین میرجعفریان به عنوان معاون هماهنگی امور عمرانی و محمد حسینی هم به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار معرفی شدند.

معتمدیان استاندار خراسان جنوبی در شورای اداری نتایج سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور که در اسفند سال گذشته به استان انجام شد را نیز مطرح کرد و گفت: از طرف دکتر نوبخت، شیوه نامه‌های اعطای تسهیلات اشتغال روستایی و ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی ویژه اقشار کم درآمد، به استان ابلاغ شده و قرار است بزودی این دو مصوبه در خراسان جنوبی اجرایی شود.

وی اشاره‌ای به سفر‌های استانی اش هم داشت و هدف از این سفر‌ها را دیدار رودررو و بدون واسطه با مردم برای حل مشکلات عنوان کرد.

معتمدیان از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست در برنامه کاریشان سفر به شهرستان‌ها را قرار دهند و گزارش این سفر‌ها را نیز ارائه دهند.

استاندار ضمن تأکید بر برگزاری همایش‌های مهم در استان افزود: برگزاری هرگونه همایش از سوی دستگاه‌های اجرایی در استان ممنوع است مگر این که با مجوز استانداری باشد.

معتمدیان همچنین در خصوص برگزاری افطاری‌ها هم گفت: دستگاه‌های اجرایی اجازه ندارند از بودجه دولتی افطاری دهند.

وی از دستگاه‌های اجرایی و امدادی که در مدیریت سیلاب‌های اخیر حضور فعالی داشتند از جمله صدا و سیما تشکر کرد.

انتهای پیام/ک

دستگاه‌های اجرایی اجازه ندارند از بودجه دولتی افطاری دهند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.