پلیس استان چهارمحال و بختیاری با هنجارشکنان در ماه مبارک رمضان برخورد می‌کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری با انتشار اطلاعیه‌ای به شرح زیر، بر اهمیت توجه به هنجار‌های دینی در ماه مبارک رمضان تأکید کرد:

۱) به منظور رعایت حال مسافران و افرادی که دارای عذر شرعی برای روزه گرفتن می‌باشند، متصدیان مراکز پذیرایی بین راهی، پایانه‌ها، فرودگاه می‌توانند با دریافت مجوز از پلیس نظارت بر اماکن عمومی و با رعایت شئون اسلامی، با استتار مکان به گونه‌ای که در ملأ عام تظاهر به روزه خواری صورت نگیرد، فعالیت کنند.

۲) دیگر مراکز پذیرایی از اذان صبح تا اذان مغرب اجازه فعالیت ندارند و در صورت مشاهده برابر ضوابط و مقررات با متخلفان برخورد خواهد شد.

۳) کلیه رانندگان و سرنشینان وسایل نقلیه اعم از عمومی و شخصی موظف به رعایت حرمت ماه مبارک رمضان هستند و بایستی از هر گونه تظاهر به روزه خواری، ایجاد آلودگی صوتی و اعمال منافی شئونات اجتناب کنند.

۴) افرادی که بنا به دلایلی از جمله بیماری و مسافرت قادر به روزه گرفتن نمی‌باشند، با رعایت شئون ماه مبارک رمضان از خوردن و آشامیدن در ملأ عام خودداری نمایند.

۵) نیروی انتظامی نسبت به ارتقای امنیت معابر، بوستان‌ها و تسهیل در رفت و آمد وسایل نقلیه به خصوص در زمان افطار و شب‌های قدر توجه دارد و اقدامات لازم را بر اساس دستورالعمل‌های ترافیکی به عمل می‎آورد.

گفتنی است: سه‌شنبه ۱۷ اردیبهشت ۹۸، اولین روز از ماه مبارک رمضان سال ۱۴۴۰ هجری قمری و آغاز ضیافت الهی می‌باشد.

انتهای پیام/خ

با هنجارشکنان در ماه رمضان برخورد می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.