فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با تاکید بر لزوم ارائه آموزش‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در مدارس گفت: معلمی گام برداشتن در مسیر سعادت است.

لزوم ارائه آموزش‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در مدارس

جمال موسویفرمانده انتظامی شهرستان ایلام در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، اعلام کرد : معلمی در واقع گام برداشتن در مسیر سعادت است و کسی که وارد این عرصه می‌شود هم در جهت سعادت خود گام بر می‌دارد و هم اینکه راه سعادت و خوشبختی را برای دیگران باز می‌کند.

وی ادامه داد : امروز جنس آسیب‌ها و جرایم در جامعه تغییر کرده است و رابطه تکنولوژی و پیشرفت‌های علمی بیشتر جرایم در فضای مجازی رخ می‌دهد و قربانی می‌گیرد.

موسوی افزود :ضروری است که جامعه آموزش و پرورش با تناسب با این تغییرات روش‌های مقابله‌ای، کنترلی و پیشگیرانه‌ای در بین نسل دانش آموزی جامعه ارائه نماید.

وی با تاکید بر اینکه آموزش در کنار پرورش معنا پیدا می‌کند ، تاکید کرد : معلمان سختکوش می‌توانند با تربیت افراد، مسیر سلامت و بهروزی را در جامعه روشن نمایند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام در پایان بر لزوم ارائه آموزش‌های پیشگیرانه برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی در سطح مدارس گفت: هر اندازه که مراکز علمی دانش آموزی سالم و پاک بمانند به همان میزان از وقوع جرایم در جامعه کاسته می‌شود.

انتهای پیام/ه

ارائه آموزش‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در مدارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.