رئیس اداره اماکن عمومی لرستان گفت: فقط واحد‌های صنفی با در نظر گرفتن شرایط اعلامی از سوی اداره نظارت بر اماکن استان در ایام ماه مبارک رمضان مجاز به فعالیت هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سرهنگ بشارت، رئیس اداره اماکن عمومی لرستان گفت: فقط واحد‌های صنفی که ضمن داشتن شرایط تعیین مصادیق با در نظر گرفتن شرایط اعلامی از سوی اداره نظارت بر اماکن استان در ایام ماه مبارک رمضان مجاز به فعالیت هستند.

 بشارت در جلسه تعیین مصادیق مراکز پذیرایی و اقامتی در ایام ماه مبارک رمضان اظهارداشت: در راستای اجرای دستور دادستان مرکز استان، واحد‌های صنفی که متصدیان آنان اقدام به روزه خواری نمایند پس از اخذ تعهد و عدم رعایت پلمپ به همراه پرونده به دادسرا معرفی می‌شوند.

وی رستوران‌های بین راهی و خارج از حد شرعی، واحد‌های صنفی داخل ترمینال ها، پایانه‌ها وفرودگاه را از جمله مصادیق مراکز پذیرایی و اقامتی ایام ماه مبارک رمضان، جهت انجام فعالیت عنوان کرد.

رئیس اداره اماکن عمومی لرستان واحد‌های اغذیه فروشی محیط پیرامونی بیمارستان‌ها با شرایط خاص و پوشش و استتار واحد صنفی و عدم تظاهر به روزه خواری را از جمله دیگر این مصادیق برشمرد.

در این جلسه که با هدف خدمات به مراجعینی که به دلایل شرعی نمی‌توانند روزه بگیرند، برگزار شد و نایب رئیس اول اتاق اصناف مرکز استان، رئیس و دبیر اجرایی اتحادیه اغذیه فروشان حضور داشتند مقرر شد، فقط واحد‌های صنفی که ضمن داشتن شرایط تعیین مصادیق، دارای پروانه کسب معتبر بوده و هم چنین مراحل تشکیل پرونده در اتحادیه با در نظر گرفتن شرایط اعلامی از سوی اداره نظارت بر اماکن استان را طی کرده اند در این ایام مجاز به فعالیت هستند.

انهتای پیام/ ر

شرایط فعالیت واحد‌های صنف پذیرایی در ماه رمضان اعلام شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.