قائم‌مقام ستاد اقامه نماز کشور گفت: مقام معظم رهبری بر اقامه نماز و تبیین اهمیت آن بین دانش‌آموزان تأکید دارند.

به گزارش گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، محمود مظفر قائم‌مقام ستاد اقامه نماز کشور در آئین معارفه رئیس ستاد اقامه نماز کهگیلویه و بویراحمد گفت : اجرای سیاست‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی اولویت این ستاد در برنامه‌های سالانه بوده که در قالب بیانیه سالانه اجلاسیه نماز مطرح می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه اقامه نماز و تبیین اهمیت آن بین دانش‌آموزان مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است، عنوان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده فعالیت‌های ستاد اقامه نماز امسال در این بخش متمرکز می‌شود.

مظفر با اشاره به برگزاری اجلاسیه نماز در ۲۷ استان کشور ابراز کرد: در صورت فراهم شدن زمینه و اعلام آمادگی متولیان امر اجلاسیه نماز بعدی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

قائم‌مقام ستاد اقامه نماز کشور از اصلاح اعتبار سالانه این ستاد توسط مجلس خبر داد و افزود: در بودجه ۹۸، ۱۲۰ میلیارد ریال برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی ستاد اقامه نماز اختصاص یافت که به‌دلیل ناچیز بودن به ۱۸۰ میلیارد ریال رسید.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی امام جمعه یاسوج نیز در این نشست گفت: مدیران به‌عنوان صاحبان فرصت‌ها و محل رجوع مردم باید خود را برای تقویت فرهنگ غنی نماز و گسترش تصمیم‌گیر‌های منطبق با این فرهنگ مهیا کنند.

در پایان این آئین از خدمات سید الیاس چراغ‌زاده تقدیر و حجت‌الاسلام رضا قاسمی به‌عنوان رئیس ستاد اقامه نماز کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

انتهای پیام/غ

معرفی رییس ستاد اقامه نماز استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.