برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان در صداوسیمای مرکز اصفهان تولید شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،روابط عمومی صداوسیمای مرکز اصفهان اعلام کرد این مرکز با تولید برنامه‌های یک شهر ضیافت ویژه افطار و ماه ملاقات خدا ویژه سحر به استقبال ماه رمضان رفت.

ویژه برنامه زنده "یک شهر ضیافت" در قالب ۳۰ قسمت ۹۰ دقیقه‌ای با همکاری اداره کل دادگستری کل استان، اداره کل زندان‌ها و با همکاری عموم مردم نوع دوست اصفهان با محوریت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و کمک به خانواده زندانیان نیازمند در شب‌های ماه مبارک رمضان از شبکه اصفهان پخش می‌شود.

همچنین ویژه برنامه «ماه ملاقات خدا» در ۳۰ برنامه ۷۵ دقیقه‌ای هنگام سحر از مجموعه فرهنگی و مذهبی تخت فولاد اصفهان دومین قبرستان شیعیان جهان و سومین قبرستان مسلمین به پیرامون موضوعات سحرگاهی می‌پردازد.

پخش زنده برنامه جزء خوانی قرآن هم صبح‌ها از آستان مقدس امام زاده هلال بن علی (ع) آران و بیدگل و بعدازظهر‌ها از صحن امام زاده نرمی دولت آباد اصفهان همچنینبرنامه پزشکی سیب به طور ویژه با هدف ارائه تغذیه مناسب برای روزه داران در قالب ۱۲ برنامه ۵۵ دقیقه‌ای و سخنرانی‌های مذهبی آیات عظام مظاهری، ناصری و طباطبایی از دیگر برنامه‌های سیمای مرکز اصفهان در ماه ضیافت الهی است.

پخش ترتیل قرآن کریم و سخنرانی‌های مذهبی مرتبط با ماه مبارک رمضان در دو نوبت صبح و عصر، دو ویژه برنامه با عنوان‌های "در بارگاه ملکوت"هنگام صحر و "دعوت نامه" در افطار هم از برنامه‌های صدای مرکز اصفهان است.

انتهای پیام/م

 

آمادگی صداوسیمای مرکز اصفهان برای ایجاد فضای معنوی و پر نشاط در ماه مبارک رمضان

برچسب ها: صداوسیما ، رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار