مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از غبارروبی بیش از هزار مسجد برای ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،حجت‌الاسلام علی خادمی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: همزمان با دهه تکریم و غبارروبی مساجد، برنامه‌های غبارروبی و عطرافشانی مساجد، حسینیه‌ها و دیگر اماکن مقدس این استان آغاز شده و تا ۱۵ اردیبهشت ماه ادامه دارد.
حجت الاسلام خادمی افزود: تعداد ۱۱۵۷ مسجد شهری و روستایی در خراسان شمالی به همت نمازگزاران غبارروبی و عطرافشانی شد که از این تعداد ۱۲۹ مسجد مربوط به اهل سنت است.
وی اظهارداشت: در ماه مبارک رمضان در تمامی مساجد بجنورد نماز جماعت در سه وعده صبح، ظهر و مغرب همراه با تفسیر قرآن اقامه خواهد شد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اشاره به برگزاری جلسات جزء خوانی و تفسیر قرآن در مساجد استان، بیان داشت: این مراسم در مرکز خراسان شمالی در سه مسجد امام رضا (ع) با حضور حجت الاسلام حسینی خراسانی از قم، در مسجد انقلاب با حضور حجت الاسلام رحمانی سبزواری و در شبستان حرم امامزاده سیدعباس بن موسی بن جعفر (ع) با حضور حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده، ولی فقیه در خراسان شمالی و جلسات تفسیر قرآن همزمان با اقامه نماز ظهر و عصر برگزار خواهد شد.
انتهای پیام / م

غبارروبی مساجد خراسان شمالی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.