مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشمر گفت: سه هزار جفت کفش نو که به صورت غیر استاندارد در محلی مسکونی در کاشمر نگهداری می‌ شد، در آتش سوخت.

سه هزار جفت کفش نو در کاشمر طعمه حریق شدبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، امیر نژاد رحیم مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشمر امروز گفت: این حادثه در پی بروز آتش سوزی در یکی از پارکینگ های مسکن مهر این شهرستان به وقوع پیوست.

وی ادامه داد: پس از اطلاع از این آتش سوزی بلافاصله نیروهای امداد و نجات آتش نشان به محل اعزام و شروع به اطفاء حریق کردند.

مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشمر گفت: به علت اطلاع رسانی دیر هنگام، در زمان رسیدن نیروها به محل آتش سوزی همه کفش های انبار شده در این محل، سوخته بود.

 نژاد رحیم افزود: به جز دو در، باقی در‌های پارکینگ این مجتمع به یکدیگر جوش داده شده و مسدود بود لذا همزمان با برش در‌ها از پشت پنجره هم اطفاء حریق صورت گرفت.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه کفش ها ‌روی هم انبار شده بود و باید جا به جا می‌شد، سریعا بیل مکانیکی به محل اعزام و پارکینگ تخلیه شد.

مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشمر گفت: در این حادثه خسارت بسیاری به صاحب کفش ها و نیز به مجتمع مسکونی وارد شد به طوری که هم اکنون به علت ذوب سیم ها، برق این مجتمع قطع است.

نژاد رحیم افزود: با بررسی های صورت گرفته مشخص شد هیچ عامل جرقه زنی در محل موجود نبوده است و این احتمال که از ماده افزودنی همانند بنزین در این آتش سوزی استفاده شده باشد و آتش سوزی عمدی بوده باشد تقویت شد.

انتهای پیام//ف.ش
 

سوختن سه هزار جفت کفش نو در حادثه حریق

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.