مدیرکل اداره قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت: معلمان سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را دنبال می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، محمدرضا مسیب‌زاده، مدیرکل اداره قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه سند ۲۰۳۰ در آموزش و پرورش هیچ جایی ندارد بیان داشت: معلمان سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را دنبال می‌کنند.

وی افزود: قرآن تنها راهنمای بشر و کتاب هدایت است و هر چه ما به آموزه‌های ارزشمند قرآن کریم خود را نزدیک کنیم در طول زندگی بیمه خواهیم شد.

مسیب‌زاده تصریح کرد: در تمامی مدارس آموزش قرآن ارائه می‌شود و در کنار این آموزش‌ها فعالیت فوق برنامه نظیر مسابقات و جشنواره‌ها برگزار می‌شود.

مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: با وجود اینکه سیلاب در ۳ استان گلستان، خوزستان و لرستان آسیب‌های جدی وارد کرده، ولی این بحران و خطر به یک اتفاق مبارک تبدیل شد و مردم نشان دادند که در کنار این ۳ استان هستند و با کمک‌های اندک خودشان کار‌های بسیار بزرگی را رقم زدند تا دانش آموزان سیل زده هرچه زودتر به شرایط عادی خودشان برگردند.

گفتنی است:مدیرکل اداره قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش  در آیین اختتامیه شانزدهمین جشنواره قرآن، عترت و نماز استان خوزستان حضور پیدا کرد.

انتهای پیام/م

توجه به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.