مدیرکل تبلیغات اسلامی گفت: ایجاد تمدن نوین اسلامی هدف و آرزوی شهدای اسلام از صدر تاکنون است .

ایجاد تمدن نوین اسلامی  هدف و آرزوی شهدای اسلام از صدر تاکنونبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حجت الاسلام مسعود صفی یاری، مدیر کل تبلیغات اسلامی در جمع کارکنان بنیاد شهید استان زنجان گفت: گام اول انقلاب با راهبری پیامبر گونه امام راحل (ره) و امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در اوج و اقتدار قرار داشته و علیرغم توطئه‌های رنگارنگ دشمنان خارجی و عوامل نفوذی و یا جاهل داخلی پیشرفت‌های شگفت انگیزی داشته ایم.

وی ادامه داد: گام اول انقلاب محصول مجاهدت‌ها و ایثار‌های شهدا و ایثارگرانی است که با خون خود و تمام وجود خویش پای انقلاب ایستادند و امروز ما این امانت سترگ الهی را در گام دوم به نسل جوان فرهیخته و مومن امروز می‌سپریم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی زنجان آینده انقلاب اسلامی را متعالی دانست و گفت: نگاه به آینده بسیار روشن است و کشوری که در اوج نامهربانی‌ها با راهبری مقام معظم رهبری و با استفاده از تجربه پیشین و توانمندی‌های جوانان دنیا را مات و متحیر خواهد نمود وبا ایجاد تمدن نوین اسلامی بساط زور گویان و متجاوزان را در هم خواهد پیچید.

وی با تاکید بر ضرورت آشنایی همه مردم با معیار‌ها و شاخصه‌های گام دوم انقلاب اسلامی گفت: تبیین و تحلیل و انتقال درست و عالمانه مفاهیم و پیام‌های گام دوم از اولویت‌های و فوریت‌های جامعه امروز است و همه آحاد جامعه باید با آن آشنا شوند.
 
انتهای پیام/ن
 

ضرورت آشنایی همه مردم با معیار‌ها و شاخصه‌های گام دوم انقلاب اسلامی

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.