فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: نیروی انتظامی در عملیات ضربتی معتاد سابقه داری که در حال جداسازی فلز مس از روکش بیرونی سیم و کابل بود را در مهدی شهر دستگیر کرد.

دستبند قانون بر دستان معتاد سابقه دار / اعتیاد بستر ساز سرقت در جامعهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سردار روح‌الامین قاسمی فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه مأموران یگان امداد مهدی‌شهر شب گذشته هنگام گشت زنی در منطقه متوجه فردی می‌شوند که در حاشیه شهر آتش روشن کرده است،گفت: مأموران با نزدیک شدن به وی را که در حال جداسازی فلز مس از روکش بیرونی سیم و کابل بود، را در اقدامی ضربتی دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه پلیس در بررسی‌های اولیه خود ۱۰ کیلوگرم سیم بدون روکش مسی را کشف و ضبط کرده است، افزود: پس از دستگیری این متهم سابقه دار معتاد به ۱۰ فقره سرقت سیم و کابل نیز اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه ارزش ریالی اموال مسروقه ۲۲۰ میلیون ریال برآورد می‌شود، ابراز داشت: اعتیاد یکی از دلایلی که باعث ایجاد سرقت می‌شود لذا مبارزه جدی با این پدیده شوم در دستورکار نیروی انتظامی قرار دارد.

وی در خصوص اینکه مجرم وابستگی شدید به انواع مواد مخدر داشته است، افزود: از شهروندان تقاضا می‌شود نسبت به پیشگیری از جرایم خرد با ایمن کردن منازل و خودرو خود اقدام و هر گونه موارد مشکوک را به نیروی انتظامی اطلاع دهند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

انتهای پیام / م

اعتراف معتاد سابقه دار به ۱۰ فقره سرقت

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار