سازندگی شهر و روستا‌های سیل زده پلدختر تسریع شود/بازسازی دیواره ساحلی شهر پلدختر امری حیاتی است

امام جمعه پلدختر گفت: بازسازی دیواره ساحلی این شهر که در جریان سیل فروردین ماه سال جاری تخریب شده امری حیاتی و ضروری است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، حجت الاسلام سید محسن موسوی، امام جمعه پلدختر گفت: بازسازی دیواره ساحلی این شهر که در جریان سیل فروردین ماه سال جاری تخریب شده امری حیاتی و ضروری است.

موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه پلدختر اظهار داشت: از فرمانده قرارگاه سازندگی وزیر کشور می‌خواهیم که در سازندگی شهر و روستا‌های سیل زده پلدختر تسریع شود.

وی افزود: مردم پل‌دختر از سیل آسیب دیده اند و امروز با مشکلاات بسیاری روبرو هستند.

امام جمعه پلدختر بیان کرد: تنها ۶ ماه برای ترمیم و بازسازی دیواره ساحلی شهر پلدختر فرصت وجود دارد، زیرا با توجه به اعلام سازمان هواشناسی سال آینده سالی پر باران خواهد بود.

حجت الاسلام موسوی اضافه کرد: اگر ۵۰ میلیمتر باران ببارد مجدد سیل مهمان ناخوانده مردم پل‌دختر خواهد بود.

وی ادامه داد: امروز ساخت منازل مردم اولویت دارد و کسانی که خانه‌های آن‌ها در خیابان ساحلی بوده و حدود آن‌ها مشخص شده در سردرگمی به سرمی برند، زیرا در صورت بازسازی نشدن دیواره ساحلی دوباره در معرض خطر سیل هستند.

امام جمعه پلدختر به ۱۳ اردیبهشت روز جهانی مطبوعات اشاره کرده و با تبریک این روز گفت: امروز کار رسانه‌های جمعی بسیار حساس مهم و حیاتی است و در حالی که گستردگی خاص خود را دارد تمام اخبار و اطلاعات را در سراسر دنیا جمع‌آوری و به کسانی که پی کسب آن هستند تحویل می‌دهند که این کار سنگینی است.

حجت‌الاسلام موسوی افزود: خبرنگارانی که در شهرستان پلدختر در امر مطبوعات فعال هستند و در این راه قلم فرسای می‌کنند با انعکاس مسائل و مشکلات مردم به رفع آن کمک می‌کنند که این تلاش آن‌ها قابل تقدیر است.

انتهای پیام/ ر

بازسازی دیواره ساحلی شهر پلدختر امری حیاتی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.