وزیرارتباطات گفت : ۲۰ سایت ۴G در کرمان آورده‌ایم متاسفانه هنوز در انبار‌ها بوده این درحالیست که سایر استان‌ها به دنبال چنین امکاناتی هستند و باید این ۲۰ سایت تا پایان شهریورماه اجرا شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،آذری جهرمی ،وزیر ارتباطات در جلسه بررسی وضعیت زیر ساخت‌ها در سالن پیامبر اعظم (ع) استانداری کرمان گفت: شبکه اینترنت کرمان وصله و پینه شده است مانند اینکه چند طبقه را بدون استحکام و زیر ساخت روی هم بنا کرده باشید و هر آن منتظر تخریب باشید .

وی تصریح کرد: باید فیبرنوری اجرا شود و جایی که زیر ساخت ظرفیت دارد اجرا کنید و اگر کمبود دارید به ما اعلام کنید تا به مرکز فناوری ابلاغ کنیم .

آذری جهرمی تاکید کرد :مسیر٢٧ کیلومتر کرمان -  ماهان را در برنامه بذارید برای چی می گویید بخش خصوصی  انجام دهد اینکار وظیفه دولت است که زیر ساخت را آماده کند.

وی تصریح کرد : اماری که اعلام می کنید به شدت متناقض است و مشکلات را جمع بندی و به الهامی مدیر کل ارتباطات و فنآوری اطلاعات استان کرمان اعلام کنید تا  برای من ارسال کند.

وزیرارتباطات افزود: ۲۰ سایت ۴G در کرمان آورده‌ایم متاسفانه هنوز در انبار‌ها بوده این درحالیست که سایر استان‌ها به دنبال چنین امکاناتی هستند و باید این ۲۰ سایت تا پایان شهریورماه اجرا شوند همچنین  مشکل زمین دکل ها با شهرداری و توافق طرفین حل شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه پوشش جاده‌ای استان کرمان از موضوعات بسیار مهم است، گفت: باید تا پایان امسال، پوشش ارتباطی در جاده‌های اصلی و فرعی استان کرمان به ۹۵ درصد افزایش یابد.

محمد جواد فدایی استاندار کرمان ضمن خیرمقدم به وزیر ارتباطات گفت: امیدوارم حضور وزیر ارتباطات به اصلاح زیرساخت‌ها کمک کند و به مواردی بپردازیم که مشکلات مهم استان مطرح شود.

فدایی افزود: همانطور که امروز صبح خود وزیر هم گزارشی شنیدند، در بحث پوشش تلفن همراه بسیار مشکل داریم و امروز دیدید حتی در مسیر هفت باغ مشکل داریم.

وی بیان داشت: در بحث نت هم ما ظرفیت بالایی داریم؛ اما، نمی‌توانیم از آن بهره ببریم و از این ظرفیت حدود ٨ درصد استفاده می‌شود و ما در شبکه انتقال مشکل داریم و به گزارش مدیران ١٠ سال عقب هستیم.

استاندار کرمان گفت: به لحاظ شاخص idi استان٢٧ هستیم و بر اساس گزارش مرکز آمار در اینترت شهری، استان ٣٠ هستیم و فقط سیستان و بلوچستان بعد از ما قرار دارد.

و زاهدی نماینده مردم کرمان و راور با اشاره به اینکه سه کیلومتر از شهر کرمان خارج می شویم آنتن مشکل پیدا می کند خواستکار رفع مشکل آنتن دهی مسیر کرمان - راور شد.

انتهای پیام/ی

جلسه بررسی مشکلات زیر ساخت ارتباطات در استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.