وزیر ارتباطات گفت: اقدامات اخیر آمریکا و شرکت‌های آمریکایی به بهانه‌های مختلف از جنس تروریسم سایبری است.

اقدامات اخیر آمریکا و شرکت‌های آمریکایی از جنس تروریسم سایبری استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  محمدجواد آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات با اشاره به اقدام اخیر شرکت گوگل در حذف تعدادی از نرم‌افزار‌ها از گوشی کاربران ایرانی اظهار داشت: اقدام شرکت آمریکا و اقداماتی از این دست که با فشار دولت آمریکا بوده قبلا هم انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه این اقدامات در گذشته برای نرم‌افزار‌های دیگر ایرانی شبیه نظام بانکی کشور و نظام حمل و نقل کشور هم انجام شده است گفت: کار‌هایی که از سه چهار ماه گذشته ابتدا شرکت اپل آغاز کرد و بعد دیگر شرکت‌ها در همین راستاست.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه اقدامات اخیر آمریکا و شرکت‌های آمریکایی به بهانه‌های مختلف از جنس تروریسم سایبری است افزود: در این رابطه اظهار نظر کردیم و ابتکار عمل‌هایی ارائه شده به محض آنکه تصویب و ابلاغ شود پاسخ متناسب با این اقدامات داده می‌شود.

منبع : تسنیم

انتهای پیام/س

 

اقدام گوگل در حذف نرم‌افزار‌ها 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۲۰:۵۹ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
آقای وزیر در مورد افشای حقوق های نجومی و دریافت پاداش های بی حساب خیلی خوب عمل کردید و دیگران را هم مجبور به افشای تقریبی کردید اما چرا در مورد دولت الکترونیک و اینترنت ملی که از واجبات نظام ماست اقدامی در خور توجه نمیشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
پس چرا پوسته ها ی تلگرامی رو نمیبندی به جاش از پیام رسان ایرانی حمایت کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۸ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
پوسته تلگرام را
که نوکر سازمان سیا یعنی گوگل پلی
به خودکار حذف می کند!!!
اصلا فهمیدی چه فرمودی؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
ما منتظريم وزير جوان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۱ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
مثل اینترنتش که حجم های پایین یک ساله رو حذف کرد تا مردم رو به مصرف بیشتر مجبور کنه (مصرف گرایی غربی ها) و در نهایت قیمت رو بیشتر کرد.
آخرین اخبار