مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه گفت : علاقمندیم تا دانشگاه‌های استان در حوزه فناوری اطلاعات با اسپانسر‌های کشوری و اپراتور‌ها ارتباط داشته باشند.

 به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،شهریار بهنیا مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه در حاشیه برگزاری مسابقات سایبری فتح پرچم غرب کشور به میزبانی این دانشگاه برگزارشد، توانمندی دانشگاه‌های کرمانشاه در بحث ارتباطات و فناوری اطلاعات را بسیار بالا دانست و گفت : در این استان ۱۵ دانشگاه با قریب به ۱۰۰ هزار دانشجو داریم که حدود ۱۰ هزار نفر از این دانشجویان در حوزه ICT مشغول به تحصیل هستند.

وی گفت : این تعداد دانشجوی رشته‌های ICT پتانسیل‌های بسیار خوبی هستند که در آینده می‌توانند در کنار شرکت‌های این حوزه و بدنه ارتباطات استان و کشور قرار گیرند و زمینه رشد و شکوفایی آن را فراهم کنند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در ادامه گفت: دانشگاه‌های کرمانشاه با برگزاری رویداد‌های متعدد کشوری در حوزه ICT نشان داده‌اند که در این بخش ظرفیت و توانایی خاصی دارند.

وی افزود: در این راستا علاقمندیم در قالب طرح‌هایی که دانشگاه‌های کرمانشاه در این حوزه دارند، با اسپانسر‌ها و اپراتور‌های کشور ارتباط داشته باشیم تا هر دو بخش از ظرفیت یکدیگر بهره‌مند شوند.

بهنیا تاکید کرد: این ارتباط سبب می‌شود تا بدنه علمی، دانشگاهی و دانشجویی کرمانشاه پشتوانه‌ای بسیار غنی در کنار حوزه صنعت و ارتباطات و فناوری استان باشد .

 

 

انتهای پیام/د

در این استان ۱۵ دانشگاه با قریب به ۱۰۰ هزار دانشجو داریم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.