عضو هیات علمی گروه معماری دانشگاه رازی کرمانشاه از برگزاری لیگ معماران جوان ایران به میزبانی این دانشگاه طی ماه‌های آینده خبرداد.

میزبان لیگ معماری جوان ایران به دانشگاه رازی رسید به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،عباس مهروان امروز (۱۰ اردیبهشت) اظهار کرد: پیشنهاد برگزاری مسابقات لیگ معماران جوان ایران مهرماه سال گذشته ازسوی خواهران حریری از معماران برجسته دنیا به دانشگاه رازی ارائه شد.

دبیر علمی لیگ معماران جوان ایران گفت: این لیگ با رویکرد هنری و معمارگرایانه در پی یافتن پاسخ هنری به نیاز‌ها و چالش‌های بشری از دریچه معماری است.

مهروان همچنین ایجاد زمینه مناسب جهت مشارکت معماران جوان زیر ۴۰ سال سن، آگاهی از الگو‌های بنیادی پیشنهادی هنرمندان خلاق و دغدغه مند، ایجاد پویایی و چابک سازی جامعه معماران جوان و توسعه گردشگری معماری در شهر و استان کرمانشاه را از جمله اهداف مهم در برگزاری این لیگ عنوان کرد.

دبیر علمی  با بیان اینکه  یکشنبه هفته آینده (۱۵ اردیبهشت) مراسم افتتاح دبیرخانه دائمی مسابقات است گفت: فراخوان اولیه این مسابقات برای ارسال چکیده طرح متقاضیان شرکت در لیگ را ۲۶ اردیبهشت و دوم خرداد فرآیند ثبت نام و دریافت چکیده طرح‌های متقاضیان انجام می شود.

عضو هیات علمی گروه معماری دانشگاه رازی ۲۹ تیرماه را زمان اتمام داوری چکیده طرح دانست و افزود: پس از اعلام چکیده‌های تائید شده، متقاضیان فرصت دارند تا دوم شهریور ماه اصل طرح را ارسال کنند که تا هفتم شهریور این مرحله از داوری به پایان برسد.

وی متذکرشد: در مرحله دوم داوری جمعا ۲۰ طرح انتخاب و برای داوری به خارج از کشور ارسال می‌شوند تا مورد قضاوت داوران خارجی قرار گیرند.

انتهای  پیام/ز


برگزاری  لیگ معماری جوان ایران در کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.