مهم‌ترین حوادث امروز (پنجشنبه دوازدهم اردیبهشت ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.


پسر جوانی دوست دوران کودکی اش را به قتل رساند/ نقشه خونین پیرمرد برای حذف رقیب عشقیبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مهم‌ترین حوادث امروز (پنجشنبه دوازدهم اردیبهشت ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.


پسر جوان دوست دوران کودکی اش را به قتل رساند

پسر جوان که در حال مستی، دوست دوران کودکی اش را به قتل رسانده بود، دیروز محاکمه شد.


نقشه خونین پیرمرد برای حذف رقیب عشقی

مرد ٧٠ساله که به‌ رابطه همسرش با مردی میانسال ظنین شده بود سناریوی قتل او را در خانه خودش اجرا کرد.


دستگیری عامل فروش دلارهای تقلبی در شاهین شهر

فرمانده انتظامی شهرستان "شاهین شهر" از دستگیری فرد کلاهبرداری که اقدام به خرید طلا از یک طلافروشی و پرداخت ۲۷ هزار و ۴۰۰ دلار جعلی به طلافروش کرده بود خبر داد.


کشف سرقت ۷ میلیاردی در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از شناسایی ودستگیری اعضای یک باند ۴ نفره سارقانی که از یک منزل ۷ میلیارد ریال اموال سرقت کرده بودند خبر داد.


برخورد سه خودرو دراتوبان دستجردی اصفهان

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت:برخورد سه دستگاه خودرو در اتوبان دستجردی اصفهان پنج نفر را راهی بیمارستان کرد.


برنج‌های راهی مشهد در نهبندان سوختند

رئیس پلیس راه نهبندان گفت: بامداد امروز کامیون حامل بار برنج از چابهار به مشهد؛ در کیلومتر ۵ محور نهبندان - بیرجند دچار حریق شد.


شکارچیان متخلف در سرباز متواری شدند

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سرباز گفت: شکارچیان متخلف که به صورت غیرمجاز درحال شکار کبک بودند از ترس دستگیری از محل متواری شدند.


شکلات‌های تریاکی به آمریکا نرسید

جانشین پلیس پیشگیری فاتب از دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر خبر داد و گفت: این متهمان در قالب بسته‌های پستی قصد انتقال مواد مخدر به کشور‌های انگلستان و آمریکا را داشتند.


انهدام باند سارقان خودرو در شمال شرق پایتخت

جانشین پلیس پایتخت از دستگیری ۲ سارق خودرو و لوازم داخلی آن با اعتراف به ۱۰۰ فقره سرقت، خبر داد و گفت: با دستگیری سارقان، ۲ مالخر نیز دستگیر شدند.


انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، اخبار جنایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار