معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای خراسان شمالی از ورود ۱۹۸ میلیون متر مکعبی آب طی سال زراعی جاری به سد‌های استان خبر داد.

۱۹۸ میلیون متر مکعب آب طی سال زراعی جاری وارد سد‌های خراسان شمالی شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، واسطه معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای خراسان شمالی گفت: از میزان آب وارد شده به سد‌ها ۱۰۰ میلیون متر مکعب متعلق به بارش‌های ۴۰ روز گذشته بوده است.
وی افزود: به طور کلی هم اکنون ۱۳۶ میلیون متر مکعب آب در سد‌های استان موجود است که ۵۸ درصد از مخازن سد‌های استان را شامل می‌شود این درحالیست که در مدت مشابه سال گذشته میزان آب موجود در سد‌ها ۷۳ میلیون متر مکعب بوده که ۳۷ درصد از حجم مخازن استان را شامل می‌شد.

واسطه به بارندگی‌های استان در سال زراعی جاری اشاره و اظهار کرد: از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون حجم بارندگی‌ها در این استان ۳۵۳ میلی متر بوده که این میزان در مدت مشابه سال قبل آن ۱۳۱ میلی متر بوده است.

به گفته وی میزان بارندگی‌ها در سال زراعی جاری ۱۶۸ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل‌تر از آن و نسبت به دراز مدت ۷۳ درصد رشد داشته است.

انتهای پیام/ط


ورود ۱۹۸ میلیون متر مکعب آب طی سال زراعی به سد‌ها

برچسب ها: سد ، بارندگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.