فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان گفت: کلید واژه بیانیه گام دوم انقلاب جوانان هستند و این جوانان در آموزش و پرورش رشد و نمو خواهند داشت.

جوانان کلید واژه بیانیه گام دوم انقلاببه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان پیش از ظهر پنج شنبه در یادواره شهدای فرهنگی استان همدان با  بیان اینکه معلمان عزیز و بصیرت افزای همدان می‌توانند در مقابل توئطه ی که دشمن تعریف کرده آرایش مناسب بگیرند، گفت: بیانیه گام دوم انقلاب یک نقشه راه برای چهل سال دوم انقلاب اسلامی است که کلید واژه آن جوانان هستند و این جوانان در آموزش و پرورش رشد و نمو آن خواهند داشت.

وی با بیان اینکه معلمان در تمام برنامه‌هایی که نیاز است برای تربیت فرزندان انقلاب تلاش می‌کنند، به فرمایشان مقام معظم رهبری در دیدار با معلمان اشاره و عنوان کرد: اگر تدابیر مقام معظم رهبری که در جلسه دیروز عنوان شد را به عنوان نقشه راه برای آموزش و پرورش قرار بدهیم تعالی آموزش و پرورش را خواهیم دید.

سردار مجیدی با بیان اینکه کلید واژه‌هایی که ایشان اشاره کردند قابل توجه است، افزود: اجرای سند بنیادین تحول آموزش و پرورش مدنظر مقام معظم رهبری است چراکه برای تعالی آموزش و پرورش هر آنچه مورد نیاز است در آن عنوان شده و باید به سمتی برویم که این سند تحول اجرایی و عملیاتی شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان با بیان اینکه شاه بیت صحبت‌های رهبری تربیت جوان انقلابی است که می‌تواند انقلاب و استمرار انقلاب را تداعی ببخشد، گفت: اگر بتوانیم به جوان و دانش آموزی که در آموزش و پرورش تربیت پیدا می‌کند سمت و سوی انقلابی و حرکت در این مسیر را بدهیم قطعاً و یقیناً آینده انقلاب تضمین خواهد شد.

وی بابیان اینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری صف‌آرایی دشمنان طوری است که در قالب طرحی به عنوان ۲۰۳۰ برای ما برنامه ریزی کرده‌اند، گفت: مبادا به سمتی برویم که برای دشمن پیاده نظام تربیت کنیم که این هوشیاری و هوشمندی لازم دارد.

انتهای پیام/د.ا

آموزش و پرورش در راستای تربیت جوانان انقلابی گام بردارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار