مدیرکل آموزش و پرورش همدان گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته معلم از ۳۶۱ معلم نمونه استان همدان در مراسمی قدردانی می شود.

وجود ۴۰ هزار فرهنگی شاغل و بازنشسته در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  محمد پور داوود، مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان به مناسبت هفته معلم در نشست با خبرنگاران با اشاره به اینکه امسال از ۱۲ تا ۱۹ اردیبهشت ماه، همه برنامه‌های آموزش و پرورش بر محور سند تحویل بنیادین است، افزود: هدف این سند دیده شدن بیشتر معلم و دانش آموز است.

وی ادامه داد: سنجش حرفه‌ای و افزایش تخصص حرفه‌ای معلمان، انتخاب و انتصاب مدیران و تمرکز زدایی از جمله برنامه‌هایی است که در اولویت کار آموزش و پرورش قرار گرفته اند.

این مسئول ادامه داد: آموزش پرورش استان توانسته در موضوع ورزش صاحب رتبه کشوری شود.

وی اظهار داشت: در حوزه هنر نیرو‌های متخصص به آن شکلی که باید وارد نشدند، اما باید گفت در این رشته هم مشکل خاصی وجود ندارد.

پورداود با بیان اینکه ۹۰۰ نفر از معلمان استان همدان بازنشسته می‌شوند ابراز داشت: در ۴ سال آینده ۴۰۰ نیروی انسانی در آموزش و پرورش به کار گیری می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش همدان با اشاره به اینکه ۲ هزار و ۵۱۳ مدرسه در استان همدان فعالیت می‌کنند، اظهار داشت: ۴۰ هزار فرهنگی شاغل و بازنشسته و ۲۸۷ هزار دانش آموز در استان وجود دارد.

پورداود با اشاره به قدردانی تعدادی از معلمان نمونه استان در هفته معلم بیان کرد: در این هفته ۶۰ نفر از معلمان نمونه همدان، ۳۰۰ نفر از معلمان در مناطق استانی و یک نفر در کشور تجلیل خواهند شد.

انتهای پیام/ب

قدردانی از ۶۰ معلم نمونه در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.